• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 9649
3

ورود بالغ بر ۴۹۶ هزار وسیله نقلیه به گیلان از ابتدای طرح نوروزی

  • کد خبر : 8789
  • 05 فروردین 1398 - 12:36
ورود بالغ بر ۴۹۶ هزار وسیله نقلیه به گیلان از ابتدای طرح نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه لغایت دوم فروردین ماه ۴۹۵ هزار و ۷۶۰ وسیله نقلیه وارد استان و ۳۴۴ هزار و ۲۰۷ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است، عنوان کرد: گیلان جرو پنج استان پرتردد کشور است. به گزارش گیلان شهر/ نازک کار  با اشاره به حضور مسافران […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه لغایت دوم فروردین ماه ۴۹۵ هزار و ۷۶۰ وسیله نقلیه وارد استان و ۳۴۴ هزار و ۲۰۷ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است، عنوان کرد: گیلان جرو پنج استان پرتردد کشور است.

به گزارش گیلان شهر/ نازک کار  با اشاره به حضور مسافران نوروزی در استان گیلان، اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار استان گیلان از ۲۵ اسفندماه لغایت دوم فروردین ماه جزو پنج استان پرتردد کشور هستیم.

وی آزادراه قزوین – رشت را پرترددترین محور در مدت مذکور دانست و گفت: بیشترین میزان ورودی مسافر به استان گیلان از آزادراه قزوین – رشت صورت می گیرد و لذا طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ هزار وسیله نقلیه از این محور وارد استان شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان محور رامسر – چابکسر را دومین محور پرتردد گیلان دانست و تصریح کرد: در مجموع طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ هزار وسیله نقلیه وارد استان و ۴۴ هزار وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی ۴۹۵ هزار و ۷۶۰ وسیله نقلیه وارد استان و ۳۴۴ هزار و ۲۰۷ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است، عنوان کرد: شاهد کاهش ۴ درصدی در ورود و ۲ درصدی در خروج از استان هستیم.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=8789

برچسب ها

خبر های مرتبط

13اردیبهشت
هوای گیلان بعد از چند روز آفتابی ، بارانی می‌شود
10اردیبهشت
مشخص شدن حریف ملوان در یک چهارم نهایی جام حذفی
10اردیبهشت
اردیبهشت گیلان، همچنان گرم و آفتابی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics