• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
کل اخبار 9649
4

نمایندگان پلیس در ایستگاه‌های آتش‌نشانی رشت حضور پیدا می‌کنند

  • کد خبر : 8694
  • 28 اسفند 1397 - 11:50
نمایندگان پلیس در ایستگاه‌های آتش‌نشانی رشت حضور پیدا می‌کنند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر رشت گفت: امسال نمایندگان نیروی انتظامی در کنار مأموران اطفاء حریق سازمان آتش‌نشانی شهر رشت در حوادث چهارشنبه آخر سال حضور دارند. به گزارش گیلان شهر/ بابک رمضانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای ایجاد نظم و انضباط و انجام سایر اقدامات پیشگیرانه امسال نمایندگان نیروی انتظامی […]

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر رشت گفت: امسال نمایندگان نیروی انتظامی در کنار مأموران اطفاء حریق سازمان آتش‌نشانی شهر رشت در حوادث چهارشنبه آخر سال حضور دارند.

به گزارش گیلان شهر/ بابک رمضانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای ایجاد نظم و انضباط و انجام سایر اقدامات پیشگیرانه امسال نمایندگان نیروی انتظامی نیز در کنار مأموران اطفاء حریق سازمان آتش‌نشانی شهر رشت در حوادث چهارشنبه آخر سال حضور دارند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر رشت از آماده باش تمام پرسنل برای خدمات‌رسانی به مردم در چهارشنبه آخر سال عنوان کرد: ۳۲۰ آتش‌نشان در ۱۴ ایستگاه و ۷۰ دستگاه خودروی سبک، سنگین و نیمه سنگین‌ سازمان آتش‌نشانی برای مدیریت حوادث در شهر رشت فعال شدند.

رمضانی تجهیز تمامی ایستگاه‌ها و مأموران آتش‌نشانی به وسائل و تجهیزات اطفاء حریق را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد:‌ در هفته‌های گذشته جلسات متعددی را با دستگاه‌های مختلف و نیروی انتظامی استان گیلان در راستای همکاری و هم‌افزایی بیشتر برگزار کردیم.

وی از حضور نمایندگانی از نیروی انتظامی در حوادث رخ داده شده در کنار مأموران سازمان آتش‌نشانی شهر رشت خبر داد ابراز داشت: این نیروها برای کنترل و ایجاد نظم و انضباط به محض اعلام وقوع حادثه‌ای در سطح کلانشهر رشت به همراه مأموران آتش‌نشانی در محل حضور پیدا می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر رشت اطلاع‌رسانی گسترده در مورد خطرات استفاده از مواد محترقه به خانواده‌ها را از جمله اقدامات انجام شده اعلام کرد و گفت: پخش پیام‌های هشداردهنده از تلویزیون‌های سطح شهر در ایام پایانی سال در دستور کار این دستگاه قرار گرفت.

رمضانی حضور در مدارس و دادن آموزش و اطلاعات به دانش‌آموزان در مورد خطرات استفاده از مواد محترفه توسط عوامل سازمان آتش‌نشانی را متذکر شد و اظهار داشت:‌ آموزش‌های ارائه شده با توجه به وضعیت آرام شهر رشت بازخوردهای بسیار خوبی تاکنون داشته است.

وی جلوگیری از پخش و فروش مواد محترقه و عملکرد نیروی انتظامی گیلان در این مورد را بسیار مطلوب خواند و عنوان کرد: امیدواریم والدین با نصب‌العین قرار دادن پیام‌ها و هشدارهایی که داده شد از حضور فرزندان خود در مراسمات پرخطر چهارشنبه آخر سال جلوگیری کنند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=8694

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics