• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 9649
3
استاندار گیلان:

اصناف عامل اصلی افزایش قیمت‌ها نیستند

  • کد خبر : 8020
  • 12 اسفند 1397 - 13:29
اصناف عامل اصلی افزایش قیمت‌ها نیستند

استاندار گیلان با بیان اینکه افزایش قیمت‌ها صرفا متوجه فروشنده‌ها نیست گفت: باید با مسببان اصلی گرانی‌ها برخورد جدی کنیم. به گزارش گیلان شهر، مصطفی سالاری امروز در پایان جلسه ستاد تنظیم بازار استان گیلان در  جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه مرکبات مورد نیاز استان گیلان برای اواخر امسال و اوایل سال آینده را ذخیره کردیم. […]

استاندار گیلان با بیان اینکه افزایش قیمت‌ها صرفا متوجه فروشنده‌ها نیست گفت: باید با مسببان اصلی گرانی‌ها برخورد جدی کنیم.

به گزارش گیلان شهر، مصطفی سالاری امروز در پایان جلسه ستاد تنظیم بازار استان گیلان در  جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه مرکبات مورد نیاز استان گیلان برای اواخر امسال و اوایل سال آینده را ذخیره کردیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه میزان ذخیره مرکبات امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است خاطرنشان کرد: بنا شد در خصوص نظارت بر قیمت‌ها و تقویت گشت‌های نظارتی، صرفاً تمرکز خود را روی حلقه آخر یعنی فروشنده‌ها نگذاریم.

وی با تاکید بر نظارت درست روی تامین‌کنندگان نهاده‌هایی که روی قیمت‌ها اثرگذار هستند افزود: برخی شرکت‌ها ارزهای دولتی می‌گیرند تا یک محصولی را وارد کنند و آن محصول را به دست تولیدکننده دهند تا تولیدکننده کالایی با قیمت پایین‌تر به دست مشتری برساند اما متاسفانه در این بین قانون‌شکنی‌هایی صورت می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اینکه افزایش قیمت‌ها و قانون شکنی‌ها صرفاً متوجه فروشنده‌ها نیست تصریح کرد: تفکیک این امور بسیار حائز اهمیت است و ما در این جلسه درباره برخورد جدی با مسببان اصلی گرانی‌ها تصمیم گرفتیم.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: قرار شد جلسه کمیسیون تلفیق بازار برای نظارت جدی روی چند کالایی که وضعیت خاص دارند تشکیل شود تا نگذاریم مشکلی در بازار روزهای آخر سال اتفاق افتد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=8020

برچسب ها

خبر های مرتبط

13اردیبهشت
هوای گیلان بعد از چند روز آفتابی ، بارانی می‌شود
10اردیبهشت
مشخص شدن حریف ملوان در یک چهارم نهایی جام حذفی
10اردیبهشت
اردیبهشت گیلان، همچنان گرم و آفتابی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics