• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 9649
3
جعفرزاده ایمن آبادی در واکنش به بیانیه اتحادیه اروپا مطرح کرد؛

توان دفاعی و موشکی ایران در هر شرایطی قابل مذاکره نخواهد بود

  • کد خبر : 7223
  • 22 بهمن 1397 - 21:30
توان دفاعی و موشکی ایران در هر شرایطی قابل مذاکره نخواهد بود
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت:داشتن تجهیزات دفاعی و از همه مهم تر موشک های با برد بالا حق مسلم کشورمان است و از روز نخست هم اعلام کردیم،مسئله دفاعی و موشکی ما قابل مذاکره نخواهد بود.

گیلان شهر :غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی گفت ،به بیانیه روز گذشته اتحادیه اروپا در رابطه با برد موشکی کشورمان اشاره کرد و گفت: متاسفانه معتقدم که اتحادیه اروپا در قبال زورگویی های ترامپ کم آورده است و البته اروپایی ها هم به دنبال بهانه گیری برای فرار از اجرا نکردن تعهدادت خود نسبت به ایران هستند.

وی در ادامه افزود: داشتن تجهیزات دفاعی و از همه مهم تر موشک های با برد بالا حق مسلم کشورمان است و از روز نخست هم اعلام کردیم،مسئله دفاعی و موشکی ما قابل مذاکره نخواهد بود.

جمهوری اسلامی ایران با قدرت توان دفاعی خود را افزایش می دهد

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس تصریک کرد: جمهوری اسلامی ایران با قدرت توان دفاعی خود را افزایش می دهد چرا که اروپایی ها حق دخالت در امورات دخلی کشور ما را ندارند.

جعفر زاده ایمن آبادی ضمن انتقاد از اروپایی ها به سبب عدم ایستادگی در مقابل زورگویی ها آمریکا اشاره کرد وگفت: اتحادیه اروپا بایستی همان ژست ایستادگی را که در مقابل آمریکایی ها به کار می بردند؛حفظ کنند و خود را از زیرسلطه آمریکا بیرون بیاورد.

اتحادیه اروپا باید در مقابل زورگویی های آمریکا ایستادگی نشان دهد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  در ادامه همین مبحث افزود: اتحادیه اروپا باید با ایستادگی در مقابل آمریکایی نشان دهد که مستقل کار خود را انجام می دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شاید عده ای بگویند که اروپایی ها دیگر توان مقابله با آمریکا را ندارند،تصریح کرد: اگر این موضوع مطرح شود و اروپا از زیر تعهدات خود شانه خالی کنند؛جمهوری اسلامی هم سریعا به حالت اولیه خود بازمی گردد و شکی در آن وجود ندارد که بلافاصله کار خود را آغاز می کنیم.

به کوری چشم دشمنان جشن چهلمین سالگرد انقلاب را گرفتیم و قطعا عید انقلاب و پس از آن را هم جشن خواهیم گرفت.

وی به صحبت های برخی از دولتمردان آمریکا مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران جشن چهل سالگی خود را نخواهد گرفت،تاکید کرد: دولتمردان آمریکا در ماه های اخیر مکررا اعلام می کردند که ایران جشن چهل سالگی خود را نمی گیرد اما به لطف خداوند و به کوری چشم دشمنان جشن چهلمین سالگرد انقلاب را گرفتیم .

مردم کشورمان در هر شرایط سختی دست از دفاع از ارزش های انقلاب برنمی دارند

جعفر زاده ایمن آبادی افزود:همه می دانیم که مردم در شرایط فعلی به سختی در حال گذارندن زندگی خود هستند اما هیچ گاه از دفاع از ارزش های انقلاب دست بردار نیستند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اتحادیه اروپا هرچه بیشتر عقب نشینی کند؛قطعا ما هم توانایی این را داریم چند برابر آن ها به عقب بازگردیم./

پایان پیام 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=7223

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics