• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل اخبار 9657
3
رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

قاتل مرد ۶۴ ساله اهل روستای کلاچاه دوم خمام دستگیر شد

  • کد خبر : 6287
  • 08 بهمن 1397 - 9:02
قاتل مرد ۶۴ ساله اهل روستای کلاچاه دوم خمام دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری مرد ۶۴ ساله اهل روستای کلاچاه دوم بخش خمام شهرستان رشت خبر داد و گفت: اختلافات مالی دلیل قتل پدر به دست پسر بود. به گزارش گیلان شهر/ سرهنگ رحیم شعبانی در این باره اظهارکرد: قاتل مرد ۶۴ ساله اهل روستای کلاچاه دوم بخش خمام شهرستان رشت که جسدش روز […]

رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری مرد ۶۴ ساله اهل روستای کلاچاه دوم بخش خمام شهرستان رشت خبر داد و گفت: اختلافات مالی دلیل قتل پدر به دست پسر بود.

به گزارش گیلان شهر/ سرهنگ رحیم شعبانی در این باره اظهارکرد: قاتل مرد ۶۴ ساله اهل روستای کلاچاه دوم بخش خمام شهرستان رشت که جسدش روز شنبه در انبار برنج منزلش لابه‌لای کاه پیدا شده بود روز گذشته به دام پلیس افتاد.

سرهنگ شعبانی افزود: قاتل این مرد پسر ۳۰ ساله‌اش است که به جرم خود اعتراف کرد.

وی گفت: تحقیقات پلیس نشان می‌دهد پسر که به موادمخدر معتاد است به علت اختلاف مالی بر سر فروش یک راس گاو ابتدا با پدرش به‌صورت لفظی درگیر و سپس مرتکب قتل شد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان اعلام کرد: قاتل در اعترافات خود گفته است ۲۳ دی امسال ابتدا با زدن مشت به سر پدرش تعادلش را بر هم زده و سپس با طناب او را خفه کرده و جسدش را در لابه‌لای کاه انبار برنج منزلش پنهان کرده است.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه قاتل برای منحرف کردن ذهن پلیس یکم بهمن به پاسگاه محل اعلام کرده که پدرش مفقود شده است، افزود: ماموران پلیس با جستجو و تحقیقات و همچنین براساس گفته دختر مقتول مبنی بر استشمام بوی بد در منزلشان جسد را بعد از گذشت ۱۳ روز از ارتکاب جرم کشف کردند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=6287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics