• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 9648
5
در پی حواشی پیش آمده در همایش «در حلقه رندان»؛

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن عذرخواهی کرد

  • کد خبر : 5308
  • 25 دی 1397 - 22:59
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن عذرخواهی کرد
رشت- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن در پی حواشی به وجود آمده در همایش «در حلقه رندان» بابت اهانت‌های انجام شده به شهر مقدس قم از تمامی علما و مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش گیلان شهر به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، یوسف نیک‌انجام درباره حواشی برگزاری همایش «درحلقه رندان» بابت اهانت‌های صورت گرفته به شهر مقدس قم از علمای عظام و مردم ولایتمدار این استان و همچنین استان گیلان عذرخواهی کرد.

وی گفت: همایش ادبی در حلقه رندان با حضور ۱۲ نفر از طنز پردازان کشوری وابسته به دفتر طنز حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی کشور و با تایید این نهاد در سالن این اداره برگزار شد.

نیک‌انجام با بیان اینکه گروه طنز «درحلقه رندان» با سابقه‌ترین گروه طنز کشوری بوده که بارها اعضای این گروه در شهرهای مختلف کشور و صدا و سیما اجرای برنامه داشته‌اند، افزود: در همایش روز پنج شنبه ۱۳ دی ماه  قبل از اجرای شعر مدعوین اصلی و قبل از حضور مهمانان ویژه مراسم در حاشیه و ابتدای شروع برنامه یک نفر از شاعران شهرستانی که جز دعوت شدگان از طرف مسئول برگزاری مراسم نبود اقدام به اجرای یک قطعه رباعی شائبه‌انگیز بدون هماهنگی و تایید شعر از طرف مسولان اجرای همایش و با سوءاستفاده از تریبون زنده کرد.

وی ادامه داد: اجرای شعر فوق مورد تایید نبوده و علارغم اینکه این گروه وابسته و مورد تایید حوزه هنری کشور است و این اداره فقط سالن در اختیار قرار داده است مراتب عذرخواهی خود را از محضر علما و مردم ولایتمدار اعلام می‌کنم.

نیک انجام همچنین تاکید کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خود را پاسدار ارزش‌های اسلام و انقلاب دانسته و گواه این مطلب اجرای برنامه‌های مختلف ارزشی از قبیل همایش ملی ادبی آیت الله العظمی بهجت فومنی، همایش‌های ملی شعر انقلاب با حضور استاد علیرضا قزوه و حمیدرضا برقعی، همایش ادبی شعر مدافعان حرم، اجرای بیش از ۵۰ نمایش در حوزه دین و دفاع مقدس و اجرای متوالی ۱۸ ساله برنامه سی روز با قرآن با همکاری نهادهای انقلابی شهرستان است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=5308

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics