عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه بارها شاهد تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان حجمی به ویژه پاکبانان بوده ایم تصریح کرد: با وجود وعده هایی که در این زمینه داده می شود و تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته، همچنان با این مشکل مواجهیم.

وی با اعلام اینکه تمام تلاش خود را خواهم کرد تا حقوق و مزایای کارکنان به روز رسانی شود، افزود: پیامبر و امامان ما توصیه های فراوانی در خصوص پرداخت به موقع حق و حقوق کارگر داشته اند اما امروز در شهرداری رشت همچنان ده ها هزینه غیر ضروری مانع از انجام به موقع تعهدات می شود.

محمد حسن علیپور در ادامه گفت: سرپرست شهرداری و مدیریت مالی در زمینه کاهش هزینه ها و پرداخت هرچه سریعتر مطالبات کارگران تلاش بسیاری داشته اند و امیدوارم اعضای شورا و مدیران شهرداری نیز در راستای کاهش هزینه های غیرضروری همکاری لازم را داشته باشند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت افزود: انتخاب آقای جذب به عنوان شهردار، این امیدواری را در دل کارگران ایجاد کرد که فردی آشنا به مشکلاتشان قبول مسئولیت کرده است و پیگیر چنین مسائلی خواهد بود.

علیپور با بیان این موضوع که برخی سازمانها از جمله سازمان عمران و بازآفرینی نیز هنوز حقوق کارکنان را پرداخت نکرده اند در پایان گفت: انتظار داریم مجموعه شهرداری رشت، پرداخت حق و حقوق کارکنان را در اولویت نخست خود قرار دهد.