• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 9648
4
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان :

شهرداران از سیاسی کاری و موضوعات حاشیه ساز دوری کنند

  • کد خبر : 4929
  • 16 دی 1397 - 13:32
شهرداران از سیاسی کاری و موضوعات حاشیه ساز دوری کنند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به اینکه هیچ‌گاه سیاسی کاری در اذهان مردم باقی نمی‌ماند، تصریح کرد: شهرداران باید تلاش کنند تا با دوری از حواشی برنامه راهبردی را در اولویت کاری خود قرار دهند. گیلان شهر/ هوشنگ عباسقلی‌زاده در مراسم معارفه شهردار جدید رودسر اظهارکرد: شوراها حلقه ارتباطی بین شهرداری‌ها […]

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به اینکه هیچ‌گاه سیاسی کاری در اذهان مردم باقی نمی‌ماند، تصریح کرد: شهرداران باید تلاش کنند تا با دوری از حواشی برنامه راهبردی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

گیلان شهر/ هوشنگ عباسقلی‌زاده در مراسم معارفه شهردار جدید رودسر اظهارکرد: شوراها حلقه ارتباطی بین شهرداری‌ها و استانداری برای صدور مصوبات و مجوزات لازم هستند.

وی با تأکید بر لزوم دوری از شهرداران از مباحث سیاسی و حاشیه‌ای، افزود: دوری از سیاسی کاری و موضوعات حاشیه‌ای سبب موفقیت شهرداران در اجرای امور مربوط به شهرها می شود؛لذا نباید به‌جای برقراری روابط شهروندی به سمت روابط سیاسی برویم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به اینکه هیچ‌گاه سیاسی کاری در اذهان مردم باقی نمی‌ماند، تصریح کرد: شهرداران باید تلاش کنند تا برنامه راهبردی را در اولویت کاری خود قرار دهند و بتوانند به واسطه این برنامه‌ راهبردی تأثیرگذار باشند که این مهم به واسطه وحدت، همدلی و همکاری همه اعضای شورا و مردم با شهردار محقق می شود.

وی زباله‌ را معضل جدی همه شهرداری‌ها عنوان کرد و گفت: کاهش تولید زباله باید گام نخست همه شهرداران در راستای حل معضل زباله باشد و این مسئله با تبیین خطرات تولید زباله توسط مردم ممکن می شود.

عباسقلی زاده با اشاره به اجرای پروژه‌های ماندگار از سوی شهرداران، بیان کرد: شهرداران باید برای ایجاد تغییر در سطح شهرها به اجرای پروژه‌های ماندگار که در اقتصاد شهر و رفع مشکلات مردم تأثیرگذار است بپردازند و از هزینه کردن در پروژه‌هایی که ضرورت ندارد پرهیز کنند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=4929

برچسب ها

خبر های مرتبط

10اردیبهشت
مشخص شدن حریف ملوان در یک چهارم نهایی جام حذفی
10اردیبهشت
اردیبهشت گیلان، همچنان گرم و آفتابی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics