• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
2
استاندار گیلان:

مشکلات بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل حل‌شدنی است

  • کد خبر : 3780
  • 27 آذر 1397 - 14:45
مشکلات بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل حل‌شدنی است

استاندار گیلان گفت: مشکلات مالی بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل باید زودتر با حمایت دستگاه‌های اجرایی برطرف شود. گیلان شهر/ مصطفی سالاری صبح امروز در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار داشت: برگزاری برنامه‌ کنگره ملی جزء کارهای ارزشمند در راستای معرفی شهید میرزاکوچک است که […]

استاندار گیلان گفت: مشکلات مالی بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل باید زودتر با حمایت دستگاه‌های اجرایی برطرف شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه دستگاه متولی برای برگزاری کنگره ملی میرزاکوچک انتخاب شود ابراز داشت: یک دستگاه متولی و اجراکننده باید طرح و برنامه اجرایی خود را تعیین کرده و آن طرح را ارائه و اجرا کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی که برای شهدا طرح‌ریزی و اجرا می‌شوند باید متناسب با شأن شهید باشند تصریح کرد: کارها و برنامه‌هایی که برای شهدا و در راستای ترویج فرهنگ شهادت ساخته می‌شود باید مناسب و برگزیده باشند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در استان گیلان ابراز داشت: سامان‌دهی و کیفیت برگزاری یادواره‌های شهدا بسیار اهمیت دارد بنابراین لازم است مسئولان برگزاری این برنامه‌ها اهتمام بیشتری ورزند.

استاندار گیلان با بیان اینکه مساله شهدا نباید سیاسی شود تصریح کرد: مسئولان برگزاری یادواره‌های شهدا و دیگر فعالان برنامه‌های شهدایی باید باهم همکاری کنند و همه باید به آرمان‌های شهدا پایبند باشیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به مشکلات پیرامون مساله بیمه تکمیلی ایثارگران اظهار داشت: مشکلات مالی بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل باید زودتر با حمایت دستگاه‌های اجرایی برطرف شود.

وی با بیان اینکه اسناد دفاع مقدس به پیگیری‌های بیشتری می‌طلبد گفت: سال‌های زیادی از دوران دفاع مقدس گذشته است و احتمال از بین رفتن بسیاری از اسناد دفاع مقدس وجود دارد ولی برای ترویج دیگر اسناد می‌توان اقدام کرد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=3780

برچسب ها

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics