• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
3

پلمپ نانوایی متخلف در آستارا به دلیل رفتار غیراخلاقی

  • کد خبر : 3136
  • 07 آذر 1397 - 13:57
پلمپ نانوایی متخلف در آستارا به دلیل رفتار غیراخلاقی

گیلان شهر/ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا گفت: واحد نانوایی متخلف که عمل ناشایست او در اعتراض مشتری به عملکردش در فضای مجازی بازتاب پیدا کرده بود پلمپ شد. محسن آهنی در آستارا اظهار کرد: واحد نانوایی متخلف که عمل ناشایست او در اعتراض مشتری به عملکردش در فضای مجازی بازتاب پیدا […]

گیلان شهر/ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا گفت: واحد نانوایی متخلف که عمل ناشایست او در اعتراض مشتری به عملکردش در فضای مجازی بازتاب پیدا کرده بود پلمپ شد.

محسن آهنی در آستارا اظهار کرد: واحد نانوایی متخلف که عمل ناشایست او در اعتراض مشتری به عملکردش در فضای مجازی بازتاب پیدا کرده بود با هماهنگی کارگروه آرد و نان و همکاری مأموران نیروی انتظامی این شهرستان پلمپ شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا خواستار تکریم ارباب رجوع از سوی واحدهای نانوایی فعال این شهرستان شد و تصریح کرد: انجام اعمال ناشایست آن هم در مکان نانوایی و در مقابل دیدگان مشتری، زیبنده نانوایی‌های شهرستان آستارا نیست.

به‌گفته این مسؤول، ۲۴۰ نانوایی اعم‌از یارانه‌پز و آزادپر در سطح شهرستان آستارا فعال هستند و بازرسان و مأموران اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با همکاری دیگر دستگاه های نظارتی علاوه‌بر نانوایی‌ها بر عملکرد دیگر واحدهای تجاری نیز نظارت می‌کنند تا طرح تکریم ارباب‌رجوع به نحوه احسن اجرا شود.

رفتار غیراخلاقی یک نانوا در شهرک نصیرنیای شهرستان آستارا در اعتراض مشتری به عملکرد او در فضای مجازی اعم‌از اینستاگرام و تلگرام بازتاب پیدا کرده بود که با تصمیم کارگروه آرد و نان و اداره صنعت، معدن و تجارت نانوایی متخلف پلمپ شد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=3136

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics