• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
3

حضور قوی اصناف گیلان برای توزیع میوه شب عید گیلان

  • کد خبر : 2863
  • 26 آبان 1397 - 9:47
حضور قوی اصناف گیلان برای توزیع میوه شب عید گیلان

  گیلان شهر/ مصطفی سالاری  در جلسه تنظیم بازار استان که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، گفت: گروههای گشت مشترک تنظیم بازار کارهای اساسی و منطقی در حساس ترین زمان اقتصادی که انبارهای اصناف و تولیدکنندگان رصد می شدند، انجام دادند. وی افزود: طبق آمار تعزیزات تخلفات کمتر شده است و تعداد […]

 

گیلان شهر/ مصطفی سالاری  در جلسه تنظیم بازار استان که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، گفت: گروههای گشت مشترک تنظیم بازار کارهای اساسی و منطقی در حساس ترین زمان اقتصادی که انبارهای اصناف و تولیدکنندگان رصد می شدند، انجام دادند.

وی افزود: طبق آمار تعزیزات تخلفات کمتر شده است و تعداد پرونده هایی که در آن متخلفین محکوم شده اند،افزایش یافته و این بدان معنا است که تشکیل پرونده های صورت گرفته بی مورد نبوده اند.

سالاری در خصوص تامین میوه شب عید مورد نیاز مردم گیلان، تاکید کرد: در این خصوص باید سریعا تصمیم گیری شود و حتما دستگاههای ملی باید ورود کنند.

وی تصریح کرد: بنا داریم، روال سنوات گذشته، خرید سیب از ارومیه انجام شود و در توزیع میوه شب عید از اصناف استان بهره بیشتری خواهیم برد.

استاندارگیلان در خصوص توزیع گوشت های منجمد و گوشت گرم وارداتی، گفت: به گونه ای عمل شود تا سطوح واسطه ها کمتر شود.

فرهاد دلق پوش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه برخی شهروندان گله دارند که گوشت های وارداتی و گوشت های گرمی که در فروشگاههای بزرگ توزیع می شوند و زود تمام می شوند، گفت: گویا برخی از فروشگاهها فروش این گوشت را به مشتریان خود پیامک می دهند و به همین دلیل به سرعت فروخته می شوند.

وی افزود: ۵۱۵تن گوشت منجمد و گوشت گرم وارداتی سهم گیلان در کشور است که تاکنون ۲۱۵تن آن توزیع شده است.

دلق پوش خاطرنشان کرد: به زودی توزیع  ۷۰ تن دیگر در فروشگاههای بزرگ انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: این گوشت ها در شهرستانهای گیلان نیز با نظارت فرمانداران توسط برخی از صنوفی که اعلام آمادگی کرده بودند، انجام شده است.

وی در ادامه از درخواست نانوایان استان برای افزایش قیمت نان خبر داد و افزود: از آذر ماه سال ۹۳ قیمت نان در گیلان افزایش نیافته است.

دلق پوش تصریح کرد: اگر چه قیمت آرد یارانه ای که به نانوایان داده می شود، ثابت مانده اما با توجه به افزایش قیمت حامل های انرژی و افزایش دستمزد کارگران واحدهای نانوایی، صاحبان این واحدها تقاضای افزایش قیمت نان را دارند.

به دستور استاندار گیلان مقرر شد در جلسه ای دیگر با حضور دستگاههای مرتبط با نان استان در خصوص قیمت نان تصمیم گیری شود.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=2863

برچسب ها

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics