• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
4
رهبر معظم انقلاب:

آمریکای امروز از آمریکای چهل سال قبل به‌مراتب ضعیف‌تر است / قدرت نرم این کشور فرسوده شده / رئیس‌جمهور جدید آمریکا تتمه‌ آبروی این کشور و لیبرال دموکراسی را برده

  • کد خبر : 2518
  • 12 آبان 1397 - 14:26
آمریکای امروز از آمریکای چهل سال قبل به‌مراتب ضعیف‌تر است / قدرت نرم این کشور فرسوده شده / رئیس‌جمهور جدید آمریکا تتمه‌ آبروی این کشور و لیبرال دموکراسی را برده

هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان در آستانه ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. گیلان شهر/ در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان، صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی […]

هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان در آستانه ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
گیلان شهر/ در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان، صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

در آستانه سیزدهم آبان‌ماه، هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان صبح امروز (شنبه) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

مهمترین نکات سخنان آیت الله خامنه ای به شرح زیر است:

آمریکا چهل سال است که مغلوب جمهوری اسلامی شده است

۴۰ سال است که چالش بین آمریکا و ایران ادامه دارد و انواع تحرکات از سوی دشمن اتفاق افتاده است؛ از جنگ نظامی و اقتصادی تا جنگ رسانه ای را آمریکا به راه انداخت.

هدف آمریکا در تمام این کارها این بود که سیطره‌ای را که در دوره‌ی طاغوت داشت، دوباره به دست بیاورد که نتوانست.

یک حقیقت مهمی در این بین وجود دارد و آن این که در این چالش ۴۰ساله، طرف مغلوب آمریکا و طرف پیروز جمهوری اسلامی است. دلیل مغلوب بودن آمریکا هم این است که حمله را او شروع کرده اما به مقاصد خود نرسیده است.

امروز وضع آمریکا را در یک نگاه وسیع که می‌بینیم این است که قدرت آمریکا رو به افول و رو به زوال است. آمریکای امروز از آمریکای چهل سال قبل به‌مراتب ضعیف‌تر است.

بسیاری از سیاسیون معتبر آمریکا معتقدند که قدرت نرم آمریکا فرسوده شده است.

در زمان اوباما هم همین‌طور بود اما در زمان این آقا که واضح است؛ با هر تصمیمش در دنیا مخالفت می‌شود، نه‌فقط مردم حتی دولت‌ها هم مخالفت می‌کنند.

حتی لیبرال دموکراسی هم دارد بی‌آبرو می‌شود.

این رئیس‌جمهور جدید آمریکا هم آمده و چوب حراج به همه‌ی این‌ها زده و تتمه‌ی آبروی آمریکا و لیبرال دموکراسی را برده است.

قدرت سخت آمریکا یعنی قدرت اقتصاد و نظامی‌گری‌شان هم رو به افول است. نیروی نظامی آمریکا به‌شدت سردرگم است و برای همین، برای پیشبرد اهداف نظامی‌شان از سازمان‌هایی مثل بلک‌واتر استفاده می‌کنند.

اقتصادشان هم همین‌جور است؛ ۱۵ تریلیون دلار بدهی و ۸۰۰میلیارد دلار کسری بودجه دارد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=2518

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics