• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
6
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان:

سهم ورزش در ارتقای سلامت و نشاط اجتماعی غیرقابل انکار است

  • کد خبر : 2497
  • 11 آبان 1397 - 0:16
سهم ورزش در ارتقای سلامت و نشاط اجتماعی غیرقابل انکار است
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم گسترش ورزش در بین اقشار جامعه، گفت: توجه به ورزش سبب افزایش روحیه نشاط و تضمین سلامت جامعه و تربیت نسلی پویا می شود.

گیلان شهر :مونا ابرو فراخ در حاشیه حضور در مراسم افتتاحیه مسابقات «لیگ تکواندو پومسه» مناطق کشور با اشاره به نقش ورزش در سلامت اجتماعی،  اظهارکرد: شادی و نشاط در ورزش سبب ایجاد امنیت اجتماعی و بهداشت روانی می شود.

ابروفراخ به درخشش جوانان و بانوان گیلانی در رشته های مختلف ورزشی در عرصه های ملی و بین المللی اشاره و تصریح کرد: حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی بیانگر توانمندی و استعداد این گروه از جامعه بوده و به همین لحاظ باید با برنامه‌ریزی مناسب در عرصه های ورزشی زمینه ارتقای سلامت جسمی و روحی آنها را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه شادی و نشاط در بین جوانان منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش سلامت اجتماعی می شود، افزود: در همین راستا نیازمند برنامه‌ریزی و هماهنگی برای توسعه ورزش و جذب جوانان به حوزه‌های ورزشی هستیم.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی استان گیلان، گفت: توسعه ورزش نیازمند پیشرفت زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در تمامی مناطق استان بوده که در حال حاضر اقدامات خوبی به همت اداره کل ورزش و جوانان گیلان در حال انجام است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=2497

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics