• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
4

تیم فوتبال داماش گیلان با ۶ گل برابر استقلال اهواز پیروز شد

  • کد خبر : 2038
  • 23 مهر 1397 - 20:52
تیم فوتبال داماش گیلان با ۶ گل برابر استقلال اهواز پیروز شد
در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم داماش گیلان در یک دیدار پرگل برابر تیم استقلال اهواز به برتری رسید.

به گزارش گیلان شهر  ، تیم فوتبال داماش گیلان عصر دوشنبه در این دیدار از هفته ششم این رقابت ها در یک هوای بارانی در ورزشگاه سردارجنگل رشت با نتیجه شش بر یک استقلال اهواز را شکست داد.

در جریان این مسابقه، تیم داماش گیلان با استفاده مناسب از شرایط میزبانی بر بازی تسلط کاملی داشت و با به ثمر رساندن شش گل و فقط دریافت یک گل ، هر سه امتیاز این دیدار را تصاحب کرد.
در این دیدار تیم فوتبال داماش گیلان بازی را هجومی آغاز کرد و موفق شد در همان دقیقه اول به گل برتری دست یابد که میلاد پورصف شکن بازیکن این تیم دروازه استقلال را گشود و پس از شش دقیقه نیز محمد مختاری کاپیتان داماش گیلان دومین گل تیمش را به ثمر رساند.
در دقیقه ۳۵ نیز تیم استقلال اهواز از روی نقطه پنالتی به تنها گل خود دست یافت که ستار دراجی بازیکن این تیم موفق شد این گل را به ثمر برساند اما در انتهای نیمه اول میلاد پورصف شکن دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر رساند.
در نیمه دوم نیز تیم داماش با تسلط بر بازی موفق شد سه بار دیگر دروازه حریفش را بگشاید که میلاد پورصف شکن در دقیقه ۴۸ ، محمد مختاری در دقیقه ۶۰ و علی آل کثیر در دقیقه ۸۴ گل های نیمه دوم تیم داماش گیلان را به ثمر رساندند.
پیش از این بازی و تا پایان هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم استقلال اهواز با انجام پنج بازی و کسب هفت امتیاز در رتبه پنجم و تیم داماش گیلان نیز با انجام سه مسابقه و کسب چهار امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار داشتند.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، ۲۶ تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن نیز در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=2038

برچسب ها

خبر های مرتبط

04اردیبهشت
فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
پیوستن به نراتزوری برای اسکودتوی 21

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

04اردیبهشت
یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
مذاکره با کلینزمن تکذیب شد

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

03اردیبهشت
علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس
پایگاه خبری گیلان شهر

علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics