• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
2
رشت شهر اعمال سلیقه های شخصی؛

از فرجامِ نافرجامِ نصرتی متخصص تا سابقه مدیریتی مجهول عظمتی

  • کد خبر : 1490
  • 11 مهر 1397 - 13:41
از فرجامِ نافرجامِ نصرتی متخصص تا سابقه مدیریتی مجهول عظمتی

هنوز شهر رشت با آثار و مشکلات ناشی از انتخاب شهردار غیربومی به صلاحدید برخی از اعضای شورای شهر دست به گریبان است که دوباره خبر از تعرفه گزینه ای دیگر از سوی همان طیف به گوش میرسد. گیلان شهر/ هنوز شهر رشت با آثار و مشکلات ناشی از انتخاب شهردار غیربومی به صلاحدید برخی از […]

هنوز شهر رشت با آثار و مشکلات ناشی از انتخاب شهردار غیربومی به صلاحدید برخی از اعضای شورای شهر دست به گریبان است که دوباره خبر از تعرفه گزینه ای دیگر از سوی همان طیف به گوش میرسد.

گیلان شهر/ هنوز شهر رشت با آثار و مشکلات ناشی از انتخاب شهردار غیربومی به صلاحدید برخی از اعضای شورای شهر دست به گریبان است که دوباره خبر از تعرفه گزینه ای دیگر از سوی همان طیف به گوش میرسد.

این در حالیست که انتخاب نصرتی در آن برهه زمانی و با توجه به شرایط خاص شهر و شهرداری و عدم موفقیت یک گزینه غیربومی هر چند اشتباهی بزرگ بود که منجر به نتیجه کنونی شد لیکن سابقه قابل توجه و تجربیات نصرتی در عرصه شهرداری نکاتی مثبتی بود که توجیهی بر سایر جنبه های غلط انتخاب وی بعنوان یک گزینه غیربومی بود.

اما نکته قابل توجه در خصوص “عظمتی” گزینه جدید شهرداری این طیف از نمایندگان شورا فقدان سبقه روشن و میان تهی بودن کارنامه وی از نقاط مثبت و دستاوردهای مشخص در عرصه مدیریتی میباشد و علم به این واقعیت باعث برانگیخته شدن حس کنجکاوی و برخواستن صدای اعتراض شهروندان و نخبگان شهر در خصوص دلایل انتخاب یک نظامی بازنشسته فاقد تخصص لازم در شرایط بحرانی کنونی شهر و شهرداری شده است.!

آقایان حامی گزینه عظمتی باید در نظر داشته باشند که آینده رشت و شهروندان محل تجربه اندوزی و میدان آزمون و خطای آنها نبوده و در طول حضور خود در صحنه مدیریت شهری زمانی برای اتلاف دوباره ناشی از ندانم کاری ها و انتخاب گزینه شهرداری از روی بغض و کین با گزینه های شایسته شهر نیست و قطعا در صورت انجام معاملات پشت پرده در راستای منفعت شخصی این بار شهروندان و نخبگان شهر با صدایی رسا در مقابل آنها خواهند ایستاد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1490

برچسب ها

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics