• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
3
واکنش غیرمستقیم مطهری به اظهارات ولایتی درباره قناعت و خوردن نان خشک:

 این حرف‌ها زمانی تاثیر خواهد داشت که مردم احساس کنند مسئولان هم ساده زیستند و تبعیضی در کار نیست

  • کد خبر : 1433
  • 10 مهر 1397 - 11:10
 این حرف‌ها زمانی تاثیر خواهد داشت که مردم احساس کنند مسئولان هم ساده زیستند و تبعیضی در کار نیست

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در رابطه با اظهارات برخی مبنی بر قناعت و خوردن نان خشک گفت: این حرف‌ها زمانی تاثیر خواهد داشت که مردم احساس کنند مسئولان هم درشرایط سختی هستند و ساده زیستی و مقاومت می‌کنند و تبعیضی در کار نیست. گیلان شهر/  علی مطهری به شفقنا گفت: این حرف که به […]

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در رابطه با اظهارات برخی مبنی بر قناعت و خوردن نان خشک گفت: این حرف‌ها زمانی تاثیر خواهد داشت که مردم احساس کنند مسئولان هم درشرایط سختی هستند و ساده زیستی و مقاومت می‌کنند و تبعیضی در کار نیست.

گیلان شهر/  علی مطهری به شفقنا گفت: این حرف که به خاطر شرایط سختی که در آن هستیم باید مقاومت کنیم حرف درستی است. من معتقدم اگر مردم مدتی بعد از ۱۳ آبان مقاومت کنند و آمریکا احساس کند اتفاق خاصی در ایران نمی‌افتد تغییر روش خواهد داد.

او در ادامه افزود: مردم هم بعد از تحریم نفتی و بانکی ۱۳ آبان که البته از هم‌اکنون در حال اجراست وقتی احساس کنند که کارها روال عادی را طی می‌کند نگرانی‌شان کم می‌شود، هجومشان به بازار ارز کمتر و بازار ثبات بهتری پیدا می‌کند. اگر ایران از این دوره به سلامت عبور کند به یک قدرت قابل توجه در دنیا تبدیل خواهد شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اما این حرف‌ها زمانی تاثیر خواهد داشت که مردم احساس کنند مسئولان هم درشرایط سختی هستند و ساده زیستی و مقاومت می‌کنند و تبعیضی در کار نیست. هر مسئولی باید زندگی‌اش را لااقل در سطح زندگی قشر متوسط جامعه قرار دهد.

مطهری تصریح کرد: در این شرایط بهتر است که مردم به تعلیمات اسلام توجه کنند. مثلا زمانی که در مدینه قحطی شده بود امام صادق(ع) به غلام خود فرمودند “این مقدار گندم در خانه ما اضافه است آنها را به بازار ببر”. این رفتارها باید برای مردم الگو باشد و به جای اینکه به بازار هجوم ببریم و کالا ذخیره کنیم باید کالای اضافه را هم به بازار عرضه کنیم.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1433

برچسب ها

خبر های مرتبط

28اسفند
پایان عملیات اجرایی اتصال ریل به مجتمع بندری کاسپین در قطعه منطقه آزاد انزلی
28اسفند
ارسال لایحه اصلاح ماده ۴۱ و ۱۶۷ قانون کار به مجلس+ جزئیات
مرتضوی در حاشیه نشست شورای عالی کار خبر داد؛

ارسال لایحه اصلاح ماده ۴۱ و ۱۶۷ قانون کار به مجلس+ جزئیات

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics