• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 9629
3
مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان خبر داد:

تمدید مهلت ثبت نام دوره خبرنگاری خانه مطبوعات گیلان

  • کد خبر : 824
  • 01 مهر 1397 - 11:40
تمدید مهلت ثبت نام دوره خبرنگاری خانه مطبوعات گیلان

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان، از تمدید مهلت ثبت ‌نام دوره آموزش خبرنگاری ویژه علاقمندان و فعالان رسانه‌ای استان خبر داد و گفت: دوره مذکور از ۱۱ مهر به مدت پنج هفته برگزار می شود. گیلان شهر/ کریم خورسندی  اظهار کرد: مهلت ثبت ‌نام برای حضور در دوره آموزش خبرنگاری ویژه فعالان رسانه‌ای استان و علاقمندان به […]

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان، از تمدید مهلت ثبت ‌نام دوره آموزش خبرنگاری ویژه علاقمندان و فعالان رسانه‌ای استان خبر داد و گفت: دوره مذکور از ۱۱ مهر به مدت پنج هفته برگزار می شود.

گیلان شهر/ کریم خورسندی  اظهار کرد: مهلت ثبت ‌نام برای حضور در دوره آموزش خبرنگاری ویژه فعالان رسانه‌ای استان و علاقمندان به روزنامه‌نگاری تا روز پنجشنبه، ۵ مهر تمدید شد.

وی با تاکید بر اینکه متقاضیان حضور در این دوره دو ماهه فقط تا ساعت ۱۲ روز پنجشنبه فرصت دارند، تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن ۳۳۳۲۳۶۲۹ تماس گرفته و ثبت ‌نام کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان، با بیان اینکه دوره مذکور از روز چهارشنبه، ۱۱ مهر آغاز می‌شود و به مدت پنج هفته(۶۰ ساعت) ادامه دارد، گفت: در هفته نخست، شیوه‌های گزارش‌نویسی و در هفته دوم، اصول روابط عمومی آموزش داده می‌شود.

خورسندی اضافه کرد: در هفته سوم دوره آموزش خبرنگاری استان، روش‌های انجام مصاحبه، در هفته چهارم شیوه نگارش و در هفته پنجم روش‌های خبرنویسی تدریس خواهد شد.

این فعال رسانه ای خاطرنشان کرد: پس از اتمام دوره آموزشی مذکور آزمون پایان دوره برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود که در صورت قبولی در آزمون، گواهی‌نامه معتبر از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت کلاس برای این دوره آموزشی ۴۵ نفر است، متذکر شد: افرادی که ثبت ‌نام می‌کنند باید در همه کلاس‌ها بدون غیبت حضور داشته باشند تا مجوز حضور آنها برای آزمون پایانی صادر شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان عنوان کرد: همه مدرسان دوره آموزش خبرنگاری استان گیلان از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی می‌شوند.

خورسندی، با اشاره به اینکه ثبت‌ نام در این دوره آموزشی برای تمامی علاقمندان به کار روزنامه‌نگاری آزاد است، اظهار کرد: کپی شناسنامه و کارت ملی، یک قطعه عکس و پرداخت مبلغ ۳۰۰ هزار ریال از جمله الزامات ثبت ‌نام است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=824

برچسب ها

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics