• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 9629
3
فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

دستگیری ۳۰۰ قاچاقچی مواد مخدر در گیلان

  • کد خبر : 691
  • 25 شهریور 1397 - 23:11
دستگیری ۳۰۰ قاچاقچی مواد مخدر در گیلان
فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان بابیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون حدود دو تن موادمخدر سنتی و صنعتی در سطح استان گیلان توسط پلیس کشف شده که است گفت: این میزان مواد مخدر از 300 قاچاقچی کشف شده است

به گزارش گیلان شهر  سردار محمدرضا اسحاقی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن ایام اربعین حسینی قرار داریم اظهار کرد: استان گیلان دروازه ورودی مردم متدین و علاقه‌مند به اهل بیت و ائمه‌اطهار(ع) آسیای میانه و قفقاز است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان بابیان اینکه گیت‌های ورودی نیروی انتظامی در مرز زمینی شهرستان آستارا استقرار پیدا کرده‌اند افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از دوهزار زائر خارجی عتبات عالیات جهت حضور در پیادهروی بزرگ اربعین حسینی از مرز آستارا عبور کنند.

وی عمده کالاهای موردقاچاق در سطح استان را موادمخدر و سوخت دانست و افزود: از آغاز سال جاری تاکنون حدود دو تن موادمخدر سنتی و صنعتی در سطح استان گیلان توسط پلیس کشف شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود پنج درصه افزایش داشته است.

اسحاقی بااشاره به اینکه این میزان مواد مخدر از ۳۰۰ قاچاقچی توزیع و حمل‌کننده مواد مخدر کشف شده است تصریح کرد: مقابله پلیس با قاچاق هرگونه کالا با جدیت تمام تداوم شده و خوشبختانه درخصوص قاچاق کالا مورد خاصی در شهرستان‌های مرزی استان گزارش نشده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری تاکنون بالغ‌بر دومیلیون لیتر سوخت قاچاق در سطح استان توسط پلیس شناسایی و کشف شده است افزود: کشف این میزان سوخت قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=691

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics