• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
4
مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت:

به دنبال بازی جوانمردانه و تماشاگر پسند هستیم

  • کد خبر : 476
  • 22 شهریور 1397 - 23:22
به دنبال بازی جوانمردانه و تماشاگر پسند هستیم
مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با تاکید به اینکه به دنبال بازی جوانمردانه و تماشاگر پسند هستیم، گفت: از هواداران هر دو تیم ملوان و سپیدرود می خواهیم در راستای ارائه یک بازی زیبا به ما کمک کنند.

به گزارش  گیلان شهر ، علیرضا امامی فر عصر امروز در نشست پیش از بازی دو تیم ملوان بندرانزلی و سپید رود رشت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ۹۷-۹۸ در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی بندرانزلی با بیان اینکه از زمانی که کادر فنی و مالکان جدید، تیم را در اختیار گرفتند یک برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت تدوین کردند، تصریح کرد: اولین نکته حائز اهمیت در این برنامه ریزی ها آمادگی جسمانی بازکنان بود که باید به نقطه دلخواه می رسید و با توجه به فرصتی که در تعطیلات بوجود آمد این آمادگی تا حد قابل توجهی بوجود آمد و نیاز به یک بازی دوستانه داریم.

وی افزود: بازی با ملوان یک محک خوب برای تیم ما جهت بدست آوردن تنایج مناسب در لیگ برتر در دو بازی سخت پیش رو با پرسپولیس و پیکان است.

مربی تیم فوتبال سپید رود رشت در ادامه با بیان اینکه در روز های گذشته از سوی مسئولین شهر و استان صحبت هایی شنیده شد که باعث متشنج شدن جو بین هواداران دو تیم شد که جای تاسف دارد، خاطر نشان کرد: با توجه به شناختی که از سرمربی و تیم ملوان داریم، معتقدیم تفکر هر دو تیم حرفه ای است و به دنبال بازی جوانمردانه و تماشاگر پسند هستیم و از هواداران خونگرم دو تیم گیلانی می خواهیم که در راستای ارائه یک بازی زیبا به ما کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید حساسیت دربی باعث ارائه یک بازی زیبا از سوی هر دو تیم شود، بیان کرد: متاسفانه گذشته شاهد اتفاقات تلخ بودیم اما امیدواریم امسال تماشگران به سلامت به ورزشگاه بیایند و به خانه بازگردند و توقع داریم همه چیز به صورت حرفه ای برگزار شود.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=476

برچسب ها

خبر های مرتبط

04اردیبهشت
فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
پیوستن به نراتزوری برای اسکودتوی 21

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

04اردیبهشت
یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
مذاکره با کلینزمن تکذیب شد

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

03اردیبهشت
علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس
پایگاه خبری گیلان شهر

علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics