• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
کل اخبار 9708
1
مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶؛

قفل دروازه ها باز نشد/ ایران جنگ صدرنشینی را بُرد

  • کد خبر : 41977
  • 22 خرداد 1403 - 22:34
قفل دروازه ها باز نشد/ ایران جنگ صدرنشینی را بُرد
تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار خود در گروه E مرحله اول انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، مقابل ازبکستان متوقف شد.
گیلان شهر /به گزارش تسنیم، تیم‌ ملی فوتبال ایران در ششمین دیدارش در گروه E مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ازبکستان رفت که این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

با این نتیجه تیم ملی کشورمان در مرحله اول انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا با ۱۴ امتیاز در صدر جدول گروه E قرار گرفت و ازبکستان نیز با همین میزان امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم قلعه‌نویی در رده دوم جدول این گروه ایستاد.

ترکیب تیم ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، صالح حردانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سامان قدوس (۸۸ – ابوالفضل جلالی)، امید نورافکن (۷۴-محمد قربانی)، مهدی ترابی (۸۸-شهریار مغانلو)، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی طارمی.

ترکیب تیم ازبکستان: اتکیر یوسفوف، عبدالکودیر خوسانوف، فرخ سیفیف، رستم آشورماتوف، اوتابک شوکوروف (۷۱-هولماتوف)، اودیلیون خامروبکوف، جلال‌الدین ماشاریپوف (۷۱-آمانوف)، اوستون ارونوف، شیرزد نصرالله‌اف، الدور شومورودوف (۵۷-عباس‌بک فیزولایف) و حسین‌الدین علیکولوف.

نیمه اول

دقیقه ۱۳: مهدی طارمی با یک فرار پشت مدافعان ازبکستان صاحب توپ شد، اما نتوانست ضربه نهایی را به سمت دروازه حریف بزند و توپ در اختیار دروازه‌بان ازبک قرار گرفت. در این صحنه داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۱۸: عبدالکودیر خوسانوف از تیم ازبکستان به دلیل خطا روی جهانبخش اولین کارت زرد بازی را گرفت.

دقیقه ۲۱: شوت از راه دور و کم جان سامان قدوس در اختیار یوسفوف قرار گرفت.

دقیقه ۳۳: فرار پا به توپ خوب ارونوف به قلب دفاع ایران و ضربه زمینی این بازیکن با اختلاف بسیار کم و خطرناک از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: امید نورافکن هم از پشت محوطه جریمه شانس خود را برای باز کردن دروازه ازبکستان امتحان کرد که ضربه او هم با اختلاف کم راهی اوت شد.

دقیقه ۲+۴۵: ناهماهنگی مدافع و دروازه‌بان ازبکستان می‌رفت تا کار دست این تیم بدهد، اما توپ از کنار دروازه تیم میهمان به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۳: امید نورافکن یک‌بار دیگر با یک شوت از راه دور قصد باز کردن دروازه ازبکستان را داشت که این بار هم ضربه این بازیکن راه به جایی نبرد.

دقیقه ۶۳: کار ترکیبی و هماهنگ جهانبخش و آزمون یک خطر جدی دیگر روی دروازه ازبکستان آفرید که ضربه سر جهانبخش در این صحنه از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه ۶۸: ضربه بغل پای مهدی طارمی از داخل محوطه جریمه با بدشانسی به تیر دروازه ازبکستان خورد و برگشت داده شد.

دقیقه ۷۶: شوت علیکولوف از راه دور را بیرانوند با یک واکنش خوب دور کرد.

دقیقه ۷۹: یک شوت دیگر از بازیکنان ازبکستان به شکلی خطرناک از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: اشتباه بیرانوند در مهار توپ می‌رفت تا دروازه‌ ایران را با خطر جدی مواجه کند که ضربه بازیکن ازبک را مدافعان تیم ملی برگشت دادند.

دقیقه ۹۰: صالح حردانی به دلیل خطا روی ارونوف با کارت زرد داور جریمه شد.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=41977

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics