• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
کل اخبار 9708
1
عذرخواهی مجدد مدیرعامل پرسپولیس؛

درویش: از گیلانی‌ها عذر می‌خواهم منظورم آن نبود | می‌خواستم بگویم متوجه حرف زدنش باشد

  • کد خبر : 41949
  • 16 خرداد 1403 - 1:07
درویش: از گیلانی‌ها عذر می‌خواهم منظورم آن نبود | می‌خواستم بگویم متوجه حرف زدنش باشد
مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به عذرخواهی اینستاگرامی‌اش، بار دیگر نسبت به حواشی شکل گرفته در خصوص اظهارات درباره سمیعی از گیلانی‌ها عذرخواهی کرد.
گیلان شهر/ به نقل از “ورزش سه”، در شرایطی که بحث میان مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حرارت و هیجان خاصی دنبال می‌شد، یک جمله ناگهان همه چیز را علیه رضا درویش کرد. مدیرعامل سرخ‌ها که با ارائه مستنداتی به دنبال این بود تا حقانیت تیمش را به اثبات برساند، در بخش پایانی صحبت‌هایش با فرشید سمیعی با جمله “شما بروید لهجه‌تان را عمل کنید” تاخت تا از حیث توهین به قومیت مورد هجمه حتی هواداران خودی  و گیلانی تیمش قرار گیرد.

مدیرعامل پرسپولیس البته ساعاتی بعد نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و با اشاره به اینکه منظوری بابت آن نداشته، از تمامی اهالی گیلان عذرخواهی کرد. اما اکنون او در گفتگو با خبرنگار ما درباره این اتفاق می‌گوید: به والله که منظور بدی از این موضوع نداشتم و اصلا منظورم اهالی عزیز گیلان نبود. به همه آنها ارادت خالصانه دارم و اگر برداشت بدی نیز از صحبت‌هایم شده، شهامت عذرخواهی بابت آن را از تک تک این عزیزان دارم.

درویش درباره جمله‌ای که به کار برد نیز اینطور توضیح داد: همانطور که گفتم اینقدر شهامت دارم که اگر منظور بدی داشته باشم آن را بپذیرم و البته عذرخواهی هم می‌کنم از تمامی عزیزان. اما منظور بنده این بود که ایشان با توهین مرا با لفظ چاله میدانی خطاب کردند و می‌خواستم بگویم متوجه حرف زدنش باشد و بهتر است نوع حرف زدنش را عوض کند که متاسفانه آن را گفتم که اصلا ارتباطی هم نداشت و اشتباه من بود.

وی ادامه داد: با این حال خدا شاهد است که منظور من کاملا این موضوع بود و برای تمامی عزیزان در تمامی استان‌ها احترام قائل هستم. بحث به شکلی پیش رفت که آن موضوع پیش آمد و یک بار دیگر از عزیزان عزیز گیلانی عذر می‌خواهم و دستبوس آنها هستم.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=41949

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics