• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
5
سفر رئیس فدراسیون فوتبال یه گیلان؛

دیدار مهدی تاج با پیشکسوتان فوتبال گیلان | دیدار با بزرگان فوتبال توفیق بزرگی بود

  • کد خبر : 36765
  • 12 خرداد 1402 - 23:25
دیدار مهدی تاج با پیشکسوتان فوتبال گیلان | دیدار با بزرگان فوتبال توفیق بزرگی بود
مهدی تاج، جهانبخش آرمان مدیرکل و دنیا مالی نماینده انزلی صبح امروز از حمید غفاری بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال ملوان و چوکا که سالهاست به دلیل تصادف رانندگی دربستر بیماری است، عیادت کرد.
گیلان شهر: مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه احمد دنیامالی، نماینده بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی، جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و قربانعلی الماسخاله، رئیس هیات فوتبال گیلان با حضور در منزل استاد بهمن صالح نیا با پدر فوتبال گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

بهمن صالح نیا که یکی از موسسان ملوان بندرانزلی در دهه ۴۰ شمسی است، در دوران فعالیت ورزشی خود مربیگری در تیم ملی بزرگسالان، سرمربیگری تیم ملی جوانان و تیم ملوان انزلی را هم برعهده داشته است.

رئیس فدراسیون همچنین با حضور در منزل غفور جهانی، با این چهره خاطره‌انگیز فوتبال کشورمان هم که در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین عضو تیم ملی کشورمان بود دیدار و گفت و گو کرد.

تاج همچنین در جریان این سفر از حمید غفاری، بازیکن پیشین چوکا و ملوان هم عیادت کرد. غفاری به دلیل ضایعه نخاعی که بر اثر سانحه تصادف برایش به وجود آمد در سال‌های اخیر خانه‌نشین شده است.

لازم به ذکر است، نصرت ایراندوست و محمود پیشگاه هادیان پیشکسوتان فوتبال کشورمان هم به همراه تاج در دیدارهای امروز حضور داشتند.

تاج: دیدار با بزرگان فوتبال توفیق بزرگی برای من بود

، مهدی تاج، رئیس فدراسیون پس از دیدار و گفت و گو با جمعی از پیشکسوتان ارزنده فوتبال گیلان عنوان کرد: برای من توفیق بزرگی بود که با این بزرگان و پیشکسوتان ملوان دیدار کنم. کشور خاطره شیرینی از باشگاه ملوان دارد. این برای من توفیق بزرگی بود.

وی ادامه داد: تصورم این است که ملوان جزو باشگاههایی است که قدمت زیادی دارد و باید تلاش کنیم در لیگ برتر هم قوی‌تر ظاهر شود. با نماینده محترم مجلس و استاندار محترم هم دیدار کردیم. از سرمربی فهیم تیم ملوان و مدیر باشگاه تشکر می‌کنم که این فصل به زحمت تیم را هدایت کردند. ملوان جزو کم هزینه‌ترین تیم‌های لیگ برتر است.

تاج درباره موضوع مرتبط با کمک داور ویدیویی و اعتراضات باشگاه‌ها در این باره نسبت به داوری‌ها گفت: تا زمانیکه این تکنولوژی به ایران نیاید همه تیم‌ها می‌گویند چند پنالتی برای ما گرفته نشد. باید به این اعتراضات گوش داد. به لیگی که تازه تمام شده که نمی‌رسید و از ابتدا هم قرارمان این بود که در لیگ آینده کمک داور ویدیویی مورد بهره برداری قرار بگیرد. آموزش داوران در حال حاضر باقی مانده و امیدواریم تا فصل بعد این امر محقق شود.

وی درباره سقف بودجه برای باشگاه‌ها اظهار داشت: آیین نامه مصوب شامل چند موضوع است و یک موضوع تنها نیست. یکی از آن‌ها این است که باشگاه‌ها تا ۲۵۰ میلیارد می‌توانند هزینه کنند. باشگاهی داشتیم که ۴۱۱ میلیارد هزینه کرده اما باشگاه ملوان ۵۷ میلیارد هزینه کرده است. بحث فیرپلی مالی برای لیگ آتی اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.

تاج افزود: موضوع دیگر جوانگرایی لیگ است که همین هم قیمت را پایین می‌آورد. هر باشگاهی می‌تواند ۱۹ بازیکن بالای ۲۳ سال داشته باشد و بقیه باید زیر ۲۳ باشد. این موضوع قیمت را کاهش می‌دهد. بحث دیگر اینکه وقتی همه باشگاه‌ها پرداخت نکنند، قیمت به صورت کلی پایین می‌آید. موضوع چهارم اینکه زیر میزی و این‌ور آن وری هم نمی‌توانند داشته باشند چون بحث مجوز حرفه‌ای پیش می‌آید و کمیته مربوطه بر این اساس حکم می‌دهد. بازرسی هم هست که در این باره راستی آزمایی می‌شود. سرمربی هم در آیین نامه دیده شده و اگر فسخ یکطرفه کند نمی‌تواند به صورت فوری در تیم دیگری مربیگری کند و باید تا پایان فصل منتظر بماند. به هر صورت یک کاری است که ممکن است ضعف‌هایی هم داشته باشد که باید بهتر و بهتر شود.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=36765

برچسب ها

خبر های مرتبط

04اردیبهشت
فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
پیوستن به نراتزوری برای اسکودتوی 21

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

04اردیبهشت
یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
مذاکره با کلینزمن تکذیب شد

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

03اردیبهشت
علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس
پایگاه خبری گیلان شهر

علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics