• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
2

آزمون وکالت روز پنجشنبه برگزار می‌شود/ توزیع کارت از سه‌شنبه

  • کد خبر : 33603
  • 25 تیر 1401 - 15:58
آزمون وکالت روز پنجشنبه برگزار می‌شود/ توزیع کارت از سه‌شنبه
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: آزمون متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری روز پنجشنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ در ۳۲ شهرستان کشور برگزار می‌شود و داوطلبان این آزمون می‌توانند از روز سه‌شنبه (۲۸ تیرماه) کارت ورود به جلسه را از درگاه این سازمان دریافت کنند.

گیلان شهر /به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: فرآیند برگزاری آزمون وکالت روز پنجشنبه از ساعت هشت صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم­ ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته می شود.

سازمان سنجش در این اطلاعیه تاکید کرد: همه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

طبق این اطلاعیه لینک مربوط به پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه­‌شنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده روی پرینت کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

براساس اعلام سازمان سنجش برای شرکت در جلسه این آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارایه آن الزامی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، در صورت مشاهده مغایرت در بندهای ۱،۲،۳،۴،۷،۹ و ۱۰ کارت شرکت در آزمون، لازم است حداکثر تا  ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ به قسمت ویرایش اطلاعات در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند ۱۰ (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه بنیاد شهید سپاه پاسداران ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند تا درصورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه مورد نظر برای شما اعمال شود؛ در غیراینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.

براساس این اطلاعیه کسانی که در زمان ثبت‌نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده و سهمیه درخواستی آنان از طرف ارگان ذیربط مورد تایید قرار نگرفته، ضرورت دارد پس از مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات و اصلاح سهمیه، عدم تایید سهمیه خود را از ارگان ذیربط پیگیری کنند.

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ذیل وجود دارد داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ ظهر و ۱۴ الی۱۸ بعدازظهر چهارشنبه  ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوط مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

چنانچه نسبت به بندهای ۵ و ۶ (جنس، معلولیت) معترض هستید

همچنین سازمان سنجش درخصوص بند ۶ (معلولیت و شدت معلولیت) توضیح داد که چنانچه داوطلبان خواستار اعمال بند فوق هستند،ل لازم است فرم مخصوص معلولیت تایید شده را از سازمان بهزیستی دریافت و تحویل واحد رفع نقص کنند تا اقدامات لازم در این خصوص بعمل آید.

چنانچه عکس روی کارت داوطلب دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس است، ضروری بوده ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «۲» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص مراجعه کنند، موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار می شود.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=33603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics