• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
5
وزیر صمت

واردات خودروی ۱۰ هزار دلاری چینی /عکس

  • کد خبر : 33289
  • 30 خرداد 1401 - 14:56
واردات خودروی ۱۰ هزار دلاری چینی /عکس
وزیر صمت در گفتگوی اخیر خود اشاره کرد: خودرو‌های وارداتی تنها خودرو‌های چینی نیستند و خودرو‌های اقتصادی اروپایی زیر 10 هزار دلار نیز وجود دارد و گفتگو‌هایی نیز برای انجام این کار آغاز شده است.

نیستند و خودرو‌های اقتصادی اروپایی زیر ۱۰ هزار دلار نیز وجود دارد و گفتگو‌هایی نیز برای انجام این کار آغاز شده است.

وی افزود تنها خودروهای وارداتی تنها خودرو های چینی نیستند باتوجه به این سخنان در ادامه مطلب لیستی از خودروهای ارزان قیمت بازار جهانی شامل نمونه های چینی و غیر چینی آمده است که با هم مشاهده می کنیم که البته تعداد گزینه های چینی به مراتب بیشتر است.

کلور در واقع یک خودرو در کلاس مینی است که از پیشرانه الکتریکی خالص استفاده می کند. این محصول تریم های مختلفی ندارد و تنها در همین مدلی که تصاویر آنرا مشاهده می کنید، عرضه خواهد شد.

استفاده از طراحی جعبه ای برای خلق یک محصول ارزان قیمت خودرویی به مراتب موثرتر از دیگر روش های طراحی است.

احتمالا لوگوی ساوایست برای مخاطب ایرانی نیز آشنا باشد زیرا طی دوره ای ون های سبز رنگ دلیکا با این نشان وارد خیابان های کشورمان شدند.

اخیرا یک مینی الکتریکی با برند وولینگ برای بازار چین معرفی شده که ویژگی های جالبی را به عنوان خودرویی جمع و جور همراه خود دارد.

بلافاصله پس از ملاقات با لینگبائو باکس؛ ذهن مخاطب تصاویری از محصولات مینی، اسمارت و فیات را در خود بازخوانی می کند. اما به هر ترتیب حاصل کار جذابیت های یک خودروی کوچک شهری را همراه دارد.

کابین، همانطور که در تصاویر واضح مشاهده می کنید کیفیتی در حد معمولی را از نظر مواد اولیه ارائه می دهد. از جذابیت های آن می توان به طراحی دو بخشی و داخل قابِ نمایشگرهای دیجیتال اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کرد.

حضور نام برلیانس در این برند نیز به ائتلاف کمپانی مذکور با دیگر کمپانی چینی یعنی Jiangsu Xinri E-Vehicle مربوط می شود.

سیستم ترمز در محور جلو دیسکی و در عقب کاسه ای است. رینگ های استاندارد آلومینیومی(آپشن) در اندازه ۱۲ اینچی ارائه می شوند.

 

موتور الکتریکی ایی اس۳۰ برابر با ۶۱ اسب بخار خروجی دارد و انرژی مورد نیاز آن از یک باتری لیتیومی ۳۲٫۸۶ کیلووات ساعت تامین می شود. زمان لازم برای شارژ باتری ۱۰ ساعت و برد حرکتی آن برابر با ۳۰۵ کیلومتر است.

در کاتالوگ فروش محصولات خودرویی این برند، انتخاب های محدودی وجود دارد که یکی از شاخص ترین آنها یک کراس اوور با نام ویچای U70 است.

ونوشا E30؛کراس اوور بسیار کوچک و ارزان الکتریکی چینی

با یک خودروی بسیار جمع و جور سر و کار داریم که با توجه به قلب تپنده الکتریکی خود می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده درون شرکتی و یا شهرهای شلوغ باشد.

خط شانه قوی در نمای جانبی و چراغ های معمولی در قسمت عقب مجموعه ای را شکل داده اند که با توجه به گروه قیمتی قابل قبول به نظر می رسد.

دیزایر از ماروتی سوزوکی خودرویی است که بالاترین جذابیت آن به برچسب قیمت مربوط می شود و البته طراحی و امکانات نیز چندان جالب نیستند!

در بخش پیشرانه نیز از موتور ۳ سیلندر ۱ لیتری تنفس طبیعی با ۷۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۹۵ نیوتن متر استفاده شده است. نمونه توربوشارژ همین پیشرانه با ۹۹ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۷۲ نیوتن متر نیز قابل سفارش است.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=33289

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics