• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
4

ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید در گیلان

  • کد خبر : 33123
  • 09 خرداد 1401 - 22:37
ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید در گیلان
ثبت نام دانش آموزان گیلانی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تا پایان مرداد ادامه دارد.

گیلان شهر / به گزارش صدا و سیما؛ رئیس ستاد ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ گیلان گفت: ثبت نام از دانش‌آموزان به صورت حضوری و غیر حضوری از تاریخ اول خرداد آغاز شده و تا ۳۱ مرداد ادامه دارد.

شهرام رفیعی افزود: ثبت نام برای دانش‌آموزان پایه‌های اول، هفتم و دهم در همه مدارس حضوری است و برای دانش آموزان میان پایه در همه مقاطع غیرحضوری انجام می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت دریافت هرگونه وجه نقد در مدارس دولتی، به غیر از پول کتاب و بیمه، اضافه کرد: دریافت وجوه مربوط به سرویس رفت و آمد دانش آموزان و فعالیت‌های فوق برنامه با موافقت انجمن اولیا و مربیان، پس از شروع سال تحصیلی به مناطق آموزش و پرورش ابلاغ خواهد شد.

رئیس ستاد ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ گیلان با بیان اینکه سنجش دانش آموزان کلاس اول ابتدایی در پایگاه‌های سنجش تحصیلی ضروری است ، افزود : ۲۲ ناظر ویژه نظارت بر ثبت نام دانش آموزان در استان را برعهده دارند و ۹ کارگروه تخصصی هم برای تصمیم‌گیری و نظارت بر فرآیند ثبت‌نام در حوزه‌های سرویس حمل و نقل و پوشش دانش‌آموزان فعالیت می‌کنند.

شهرام رفیعی افزود: اعضای ستاد ثبت نام گیلان با شماره تماس ۳۳۳۲۴۸۷۶ و سامانه اینترنتی www.shekayat.medu.ir به شکایات اولیا در خصوص ثبت نام دانش آموزان پاسخ خواهند داد.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=33123

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics