• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9611
0
یک نماینده مجلس مطرح کرد:

صدای پای فساد در دولت شنیده می‌شود | جلوی نفوذ رانت خواران را بگیرید

  • کد خبر : 33056
  • 01 خرداد 1401 - 14:02
صدای پای فساد در دولت شنیده می‌شود | جلوی نفوذ رانت خواران را بگیرید
نماینده مردم دشتستان، گفت: تا دیر نشده است جلوی نفوذ رانت خواران و ویژه خواران اتو کشیده و لابی‌های کثیف به دولت و مراکز اقتصادی را بگیرید، احساس خطر می‌کنم که این نفوذ از نفوذ جاسوس دشمن نیز خطرناک‌تر و ویرانگرتر است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه این روزها آرام آرام صدای پای فساد در دولت شنیده می‌شود، زیبنده دولتی که با شعار مبارزه با فساد روی کار آمده است نیست که در آن همچنان زالو صفتان و منفعت طلبان پراشت‌ها و کاسبان بی‌سواد جولان دهند و به ریش ملت بخندند.

نماینده مردم دشستان در مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس جمهور، گفت: تا دیر نشده است جلوی نفوذ رانت خواران و ویژه خواران اتو کشیده و لابی‌های کثیف به دولت و مراکز اقتصادی را بگیرید، احساس خطر می‌کنم که این نفوذ از نفوذ جاسوس دشمن نیز خطرناک‌تر و ویرانگرتر است و نتیجه آن خیانت به کشور، انقلاب، مردم و شخص رئیس جمهور است.

رضائی در خصوص افزایش حقوق کارگران تابع قانون کار شاغل در دستگاه‌های اجرایی، عنوان کرد: انتظار می‌رود دولت مصوبه مجلس را اجرا و مصوبه غیرقانونی هیات وزیران را ابطال کند. بسیاری از کارکنان و کارگران شرکتی و قراردادی در دستگاه‌های اجرایی از جمله نفت در مراجعه به نمایندگان درخواست تبدیل وضعیت دارند و از تبعیض بین کارکنان دولت شاکی هستند. بین کارمندان تبعیض قائل نشوید و اجازه ندهید شکاف اجتماعی ایجاد شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قرار بود در این دولت مدیریت‌های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر به نیروهای توانمند و انقلابی بومی سپرده شود اما آنچه ماه‌ها شاهد بودیم بی‌توجهی محض حضرات به دستور مستقیم رئیس جمهور و مطالبه مردم استان بوده است. متاسفانه باندهای مافیایی اجازه نمی‌دهند دستور رئیس جمهور اجرا شود نگذارید متخصصان و نخبگان استان بوشهر بگویند چون در دولت پارتی نداریم به ما بها داده نمی‌شود.

نماینده مردم دشستان در مجلس شورای اسلامی، افزود: این چه وضعیتی است که داماد پر حاشیه فلان فرد بدون هیچ سابقه‌ای بزرگترین مناصب را در استان بوشهر عهده دار می‌شود اما نخبگان و متخصصان بومی راهی برای پیشرفت ندارند. به این ظلم نابخشودنی باید پارتی بازی در استخدام نیروها و بی‌مسئولیتی اجتماعی نفت در برابر مردم استان نیز اضافه شود.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=33056

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics