• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9619
4

اسم و عکس سوگلی جدید کریستین رونالدو منتشر شد

  • کد خبر : 32909
  • 18 اردیبهشت 1401 - 23:09
اسم و عکس سوگلی جدید کریستین رونالدو منتشر شد
جورجینا رودریگز نامزد کریستین رونالدو، اینستاگرامش را با تصاویری بسیار زیبا از عضو جدید خانواده بهترین فوتبالیست جهان بروز کرد.

گیلان شهر:جورجینا رودریگز مدل و نامزد کریستیانو رونالدوی معروف پس از سپری کردن روزهای ابتدایی زایمان حالا با انتشار تصاویر جدیدی از دختر تازه متولد شده‌ و یکی از دوقلوهایش، اینستاگرامش را با تصاویری زیبا بروز کرد که در این بخش مشاهده می کنید.

دختر کریستین رونالدو

کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال و همسرش جورجینا رودریگز سرانجام با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی نام دختر زیبای تازه متولد شده خود را اعلام کردند. این زوج نام دختر خود را “بلا ازمارلدا” گذاشته اند.
جورجینا روز شنبه در اینستاگرام خود تصاویری دلگرم کننده از دخترش به اشتراک گذاشت که او را به دنیا معرفی کرد. این پست هزاران لایک و عشق از میلیون ها طرفدار در پلت فرم اجتماعی دریافت کرد. این اولین باری است که جورجینا تصاویری از نوزاد تازه متولد شده بلا را به هواداران نشان می دهد.

دختر جورجینا

اسم فرزند جدید کریس رونالدو

جورجینا با به اشتراک گذاشتن تصاویری زیبا، نام نوزاد را در کنار شکلک قلب سبز رنگ اعلام و تاریخ تولد او را ذکر کرد. رونالدو، ستاره منچستریونایتد و نامزدش مدل آرژانتینی-اسپانیایی در ۱۸ آوریل ورود فرزند جدیدشان به جهان را خوش آمد گفتند.

منبع: نمناک
لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=32909

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics