• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
5
از هفته بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال؛

پیروزی ملوان برابر شهرداری آستارا در شهرآورد گیلان

  • کد خبر : 32295
  • 10 فروردین 1401 - 20:20
پیروزی ملوان برابر شهرداری آستارا در شهرآورد گیلان
تیم فوتبال ملوان در حضور هوادارانش توانست یک پیروزی شیرین را کسب کرده و به سوی لیگ برتری شدن پیش برود.
گیلان شهر : به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم فوتبال ملوان در استادیوم تختی انزلی میزبان شهرداری آستارا بود و این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

نکته مهم این دیدار، باز شدن پای هواداران در لیگ دسته یک به استادیوم بود.

این دیدار با حملات ملوان همراه شد و شهرداری آستارا نیز به روی دروازه میزبان فرصت هایی را تدارک دید اما نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.

در نیمه دوم حملات تیم میزبان نتیجه داد. مهدی مومنی در دقیقه ۶۶ پس از اینکه در سمت راست و گوشه محوطه جریمه یک توپ را دریافت کرد، پس از یک چرخش توپ را به روی دروازه ارسال کرد که حمید کاظمی با ضربه سری دیدنی توپ را به تور دروازه شهرداری آستارا چسباند و ورزشگاه تختی انزلی با هیاهوی هواداران منفجر شد.

در حالیکه به نظر می رسید بازیکنان شهرداری آستارا پس از این گل تمرکز خود را از دست داده اند، دقایقی بعد ارسلان تفضلی روی یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه شد و با شوتی سرکش و محکم، توپ را روانه دروازه کرد که این توپ پس از برخورد به زیر طاق دروازه، روی زمین فرود آمد و به داخل زمین برگشت که کمک داور مسابقه اعتقاد داشت توپ از خط عبور کرده و به نشانه گل به سمت میانه میدان حرکت کرد.

تصمیم کمک داور با واکنش شدید نیمکت شهرداری آستارا همراه شد و پایان رأفت سرمربی این تیم با نیمکت نشینان ملوان وارد درگیری هایی شد که وحید کاظمی داور مسابقه رأفت و بابک پورغلامی مربی ملوان را از کنار زمین اخراج کرد.

در دقایق پایانی بازی ملوان صاحب توپ و میدان بود و در دقیقه ۹۰+۴ این تیم صاحب یک فرصت ۴ در برابر ۲ شد که ضربه مهران احمدی به تیرک دروازه برخورد کرد و در نهایت ملوان با همین ۲ گل از سد میهمان خود عبور کرد.

با این پیروزی، شاگردان مازیار زارع ۵۰ امتیازی شده و اختلاف ۸ امتیازی با تیم رده سوم آرمان گهر را حفظ کردند تا انزلی چی ها همچنان شانس نخست صعود به لیگ برتر به شمار آیند.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=32295

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics