سومین دیدار تیم ملی ایران برابر قرقیزستان با پیروزی ملی پوشان ایران و با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

ملی پوشان کشورمان با کسب ۳ پیروزی، عنوان قهرمانی تورنمنت کافا را به خود اختصاص دادند.

مراسم اختتامیه تورنمنت فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا امشب سه شنبه ۲۴ اسفندماه از ساعت ۱۹ به وقت محلی در ورزشگاه اصلی شهر دوشنبه برگزار شد که طبق اعلام مسئولین برگزار کننده این تورنمنت، نگین زندی به عنوان خانم گل و زهرا معصومی بازیگن خمامی به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شدند.

تیم های ایران، ازبکستان، قرقیزستان و تاجیکستان به ترتیب عنوان اول تا چهارم این تورنمنت را کسب کردند.

گفتنی است، سحر بی باک، زهرا رمرودی، حدیث مهدی به عنوان داور و کمک داور و لیلا یار محمدی به عنوان ناظر برگزاری این مسابقات، در تورنمنت کافا حضور داشتند.

 مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران پس از کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت کافا گفت: این قهرمانی را به مردم عزیز کشورم تبریک می گویم. با اقتدار هر سه تیم حاضر در این مسابقات را شکست دادیم و قهرمان شدیم. تازه اول راه هستیم و برای موفقیت باید با برنامه ریزی گام برداریم تا در مسیر رشد و توسعه قرار گیریم.

وی در خصوص دیدار ایران و قرقیزستان ادامه داد: بازی سختی را داشتیم. بارش باران شرایط را برای هر دو تیم سخت کرده بود و در نیمه نخست با اشتباه یکی از بازیکنان، از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم.ملی پوشان در نیمه دوم با تمرکز و دقت بالاتری بازی کرند و در نهایت مسابقه را با نتیجه دو بر یک بردیم.

آزمون گفت: فشار زیادی روی بازیکنان بود، قدرت تیمی بالایی قرقیزها داشتند و از لحاظ فیزیکی بسیار قوی بودند اما توانستیم برآنها غلبه کنیم و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهیم. شاگردانم لیاقت این قهرمانی را داشتند و امیدوارم حمایتهای مسئولین همانند قبل از این تیم ادامه دار باشد تا در پیکارهای مهم پیش رو( قهرمانی آسیا) عملکرد بهتر و قابل قبولی داشته باشیم.

مریم آزمون سرمربی تیم دختران، گیلانی است و همچنین امید هرندی دیگر چهره گیلانی و مربی سالهای نه چندان دور و محبوب داماش، مدیریت فنی این تیم را برعهده داشت.