مسعود عباس‌نژاد با بیان اینکه رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس می‌تواند مباحث مورد نظر را به اطلاع استاندار گیلان و دیگر مدیران دولتی برساند افزود: یقینا نمایندگان مردم رشت در شورای اسلامی شهر رشت بهتر از دیگران نسبت به مشکلات این شهر آگاهی دارند و پیش از این در سفرهای پیشین روسای جمهور نمایندگان دولت در دستگاه‌های مختلف حضور پیدا می‌کردند و ما از آیت الله رئیسی انتظار داریم به صورت میدانی از وضعیت سراوان و رودخانه‌های رشت بازدید کنند.

وی به راه اندازی هشتگ بازدید میدانی رئیس جمهور از رودخانه‌های رشت و سراوان اشاره کرد و گفت: برخی از مسیرهای مشخص را که قرار است رئیس جمهور در رشت از آن عبور کند بزک و دوزک کرده‌اند و با چنین اقداماتی باز هم مشکلات رشت پنهان باقی می‌ماند.

عباس‌نژاد با انتقاد از وضعیت البسه پاکبان‌ها و نگهبان‌های شهرداری رشت تصریح کرد: لباسی که توسط شرکت‌ها به این کارگران داده شده است بسیار نامناسب است که به هیچ وجه مناسب فصل پائیز و زمستان نیست.

وی با بیان اینکه درباره نیروهای ایثارگر شهرداری رشت نیز شاهد کم کاری‌های فراوانی هستیم بیان کرد: بارها از این بابت به شهردار رشت تذکر داده‌ایم و گویا هیچ رقبتی برای تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری رشت وجود ندارد.

عباس‌نژاد با اشاره به اینکه شورای ششم رشت برای تغییر مثبت آمده است، افزود: از نیروهای نگهبان به صورت ۲۴ساعته استفاده می‌شود و بارها از این بابت تذکر دادیم اما شهردار رشت هیچ گونه توجهی به تذکرات شورا ندارد و بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ شهرداری رشت خیالی و به دور از واقعیت است.