همچنین، «محمدتقی مسننی» به عنوان «مسئول امور ایثارگران» اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و «محمد فتحی‌پور» به عنوان «مسئول پیگیری‌های ویژه مدیرکل» منصوب شدند.

نکته حائز اهمیت در احکام جدید؛ درج شرح وظایف تخصصی و مورد تأکید مدیرکل در حکم انتصابی است.

«کاظم فلاحی» متولد سال ۱۳۴۵ دارای مدرک دکتری اقتصاد فرهنگ از آکادمی علوم باکو و کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی، با ۲۲ سال سابقه کار در بخشهای مختلف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از جمله معاونت هنری، معاونت فرهنگی، رییس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا می‌باشد. وی هم اکنون دبیری شورای پژوهشی این اداره‌کل را نیز برعهده دارد.

«محمدتقی مسننی» متولد ۱۳۴۸ با مدرک اتمام سطح سه حوزوی (معادل کارشناسی ارشد)، دارای ۲۳ سال سابقه فعالیت در بخشهای مختلف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از جمله مسئولیت مرکز آمار و اطلاعات اداره‌کل و امور دانشجویی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر گیلان است. وی نیز با حفظ سمت مسئولیت امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به این سمت منصوب شد.

«محمد فتحی پور» متولد ۱۳۶۳ دارای مدرک کارشناسی مدیریت فرهنگی است. در سابقه ۱۵ساله خدمت وی در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، عناوینی چون مسئول دفتر پیگیری مدیرکل و کارشناس روابط عمومی وجود دارد.

در ادامه متن احکام انتصابات جدیدآورده شده است.

جناب آقای کاظم فلاحی

نظر به شایستگی، تجارب ارزشمند و روحیه انقلابی و دینی جناب‌عالی، به موجب این حکم با حفظ سمت سازمانی، به عنوان «دبیر کارگروه تخصصی اقتصاد فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان» منصوب می‌شوید.

امید واثق است که با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری شایسته از ظرفیت‌های موجود و با امعان نظر و توجه کامل به اهداف و شرح وظایف محوله، به صورت خاص نسبت به اقدامات ذیل اهتمام جدی به عمل آورید:

۱- شناسایی و معرفی چهره‌های شاخص و موفق، پیشکسوتان، استادان و صاحبان نظر در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر برای تشکیل کارگروه مذکور و برقراری ارتباط حسنه و صمیمی با این عزیزان و استفاده از توانایی، تجارب و ظرفیت‌های نظری آنان

۲- تدوین برنامه جامع و مدون برای ایجاد تحول در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر استان با مشورت نخبگان فکری و فرهنگی با تکیه بر ظرفیت‌های گوناگون بومی

۳- ارتباط مستمر و ایجاد تعامل مناسب با دفتر توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر وزارت متبوع و دستگاه‌های مرتبط در استان برای هم افزایی موثر

۴- استفاده از ظرفیت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و حلقه‌های میانی، انجمن‌ها و موسسات و تشکل‌های مردمی و انقلابی فعال در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه

۵- رعایت اولویت‌های محتوایی در برنامه‌ها از جمله: تقویت روحیه عزت و خودباوری ملی، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی

۶- تقویت و تبیین جایگاه اقتصاد فرهنگ و هنر بین اهالی فرهیخته فرهنگ و هنر استان برای خودکفایی، رشد روزافزون و پویاسازی فعالیت‌های این حوزه در راستای تقویت هویت و شأنیت این عزیزان

از خداوند متعال خواستارم که با یاری اصحاب فرهنگ و هنر و مغتنم شمردن فرصت خدمت به این قشر فرهیخته، تحت توجهات و حمایت حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه و رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای زید عزه موفق و موید باشید.

جناب آقای محمدتقی مسننی

نظر به شایستگی، تجارب ارزشمند و روحیه انقلابی و دینی جناب‌عالی؛ به موجب این حکم با حفظ سمت سازمانی، به عنوان «مسئول امور ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان» منصوب می‌شوید.

امید واثق است که با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری شایسته از ظرفیت‌های موجود و با امعان نظر و توجه کامل به اهداف و شرح وظایف محوله، به صورت خاص نسبت به اقدامات ذیل اهتمام جدی به عمل آورید:

۱- تدوین برنامه مدون و جامع حمایتی از همکاران ایثارگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

۲- ارتباط مستمر و ایجاد تعامل مناسب با دفتر امور ایثارگران وزارت متبوع و دستگاه‌های مرتبط در استان برای هم افزایی موثر

۳- برقراری ارتباط حسنه و صمیمی با ایثارگران اداره کل و تکریم ایشان

۴- تقویت جایگاه امور ایثارگران اداره‌کل به‌عنوان ملجا و مأمن بخش قابل توجهی از همکاران فرهیخته مشمول و پویاسازی فعالیت‌های این حوزه در راستای تقویت هویت و شأنیت این عزیزان

از خداوند متعال خواستارم که به برکت خون شهدا و با مغتنم شمردن فرصت خدمت به قشر ارزشمند ایثارگر، تحت توجهات و حمایت حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه و رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای زید عزه موفق و موید باشید.

جناب آقای محمد فتحی‌پور

نظر به شایستگی، تجارب ارزشمند و روحیه انقلابی و دینی جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «مسئول پیگیری‌های ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان» منصوب می‌شوید.

امید واثق است که با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری شایسته از ظرفیت‌های موجود و با امعان نظر و توجه کامل به اهداف و شرح وظایف محوله، به صورت خاص نسبت به اقدامات ذیل اهتمام جدی به عمل آورید:

۱- همکاری در تدوین سند تحول و نقشه راه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان با مشورت نخبگان فکری و فرهنگی با تکیه بر ظرفیت‌های گوناگون بومی در جهت تحقق عملیاتی منویات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در جغرافیای استانی و پیگیری برگزاری منظم جلسات آن

۲- راه اندازی کمیته انتصابات اداره کل و بر عهده گرفتن دبیری آن

۳- ارتباط مستمر و ایجاد تعامل مناسب با همکاران و نیروهای انقلابی و ارزشی استان و تلاش برای هم افزایی موثر با ایشان

۴- سرکشی به تمام حوزه‌های تحت امر اداره کل و رصد و بررسی وضعیت آن و ارائه گزارش به مدیرکل

۵- پیگیری نشست‌های مهم مدیرکل و مسئولیتهایی که به افراد واگذار می‌شود

از خداوند متعال خواستارم که با مغتنم شمردن فرصت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت توجهات و حمایت حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه و رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای زید عزه موفق و موید باشید.