• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9621
3

امکان ثبت نام کارت سوخت المثنی از فردا فراهم می شود

  • کد خبر : 30686
  • 07 آذر 1400 - 17:35
امکان ثبت نام کارت سوخت المثنی از فردا فراهم می شود

گیلان شهر /به گزارش تسنیم، پس از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت در روز چهارم آبان‌ماه سال جاری و رفع اختلالات ایجاد شده در این سامانه، امکان ثبت درخواست کارت سوخت المثنی نیز با اختلال مواجه شد و تا امروز این امکان برای کسانی که به هر دلیل کارت سوخت خود را از دست […]

گیلان شهر /به گزارش تسنیم، پس از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت در روز چهارم آبان‌ماه سال جاری و رفع اختلالات ایجاد شده در این سامانه، امکان ثبت درخواست کارت سوخت المثنی نیز با اختلال مواجه شد و تا امروز این امکان برای کسانی که به هر دلیل کارت سوخت خود را از دست داده بودند، فراهم نبود.

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران  ضمن تأیید وجود اختلال در این سامانه تا امروز گفت: با اقداماتی که صورت گرفته، از صبح فردا امکان ثبت نام متقاضیان صدور کارت سوخت المثنی مجددا برقرار می‌شود.

وی افزود: متقاضیان صدور کارت سوخت المثنی از صبح فردا می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ در سراسر کشور، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: اولویت صدور کارت سوخت المثنی برای خودروهای نفت‌گاز سوز و خودروهای عمومی بنزین‌سوز است ولی مالکان خودروهای شخصی بنزین‌سوز نیز می‌توانند درخواست خود را برای صدور کارت سوخت المثنی ثبت کنند.

کاهی در پاسخ به اینکه “مدت زمان انتظار برای صدور کارت سوخت المثنی برای خودروهای شخصی چه میزان است؟”، گفت: متوسط زمان انتظار برای صدور کارت سوخت المثنی خودروهای شخصی به یک‌ماه هم رسیده بود؛ اما در حال حاضر با توجه به اولویت صدور کارت سوخت خودروهای نفت‌گاز سوز و خودروهای عمومی بنزین سوز، متوسط زمان انتظار مالکان خودروهای شخصی بنزین‌سوز برای صدور کارت سوخت المثنی، حدود ۴۵ روز است.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=30686

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics