حسن خانلو با اشاره به اهمیت کارهای این سازمان برای مردم افزود: شناسایی صحیح افراد تحت پوشش برای ارایه خدمات صحیح از موضوعاتی است که همواره مورد توجه این سازمان بوده است.

در این مراسم که جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی گیلان، همچنین مدیران تامین اجتماعی گیلان در سالن اجتماعات بیمارستان رسول اکرم حضور داشتند، با قدردانی از تلاش‌های قنبرپور سرپرست پیشین مدیریت درمان تامین اجتماعی، حسین ابراهیم‌زاده به عنوان مدیر جدید درمان تامین اجتماعی گیلان معرفی شد.

گلایه نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه از رئیس سازمان تأمین اجتماعی

ابراهیم نجفی اسپیلی در گفت‌وگو با مجله خبری تپور با اشاره به برگزاری مراسم معارفه مدیر جدید درمان تأمین اجتماعی گیلان اظهار کرد: متاسفانه امروز شاهد معارفه فردی به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان هستیم که هم‌اکنون و در زمان تصدی ریاست درمانگاه تامین اجتماعی فومن، پایین ترین عملکرد مقایسه‌ای را در سال ۱۴۰۰ در راستای خدمات‌دهی به مراجعین حوزه انتخابیه فومن نسبت به سایر شهرستان‌های استان گیلان را دارد.

وی با اشاره به وجود پنج بیمارستان تامین اجتماعی در مازندران گفت: استان گیلان تنها دارای یک بیمارستان تامن اجتماعی است و یقیناً مدیران کل، نقش بسزایی در جهت ارتقای استان خواهند داشت و با انتخاب دکتر ابراهیمی به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی، بعید است اتفاق خاصی در استان گیلان رقم بخورد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه ما در سطح شهرستان به دنبال درمانگاه تخصصی در بندرکیاشهر و همچنین پلی کلینیک در آستانه‌اشرفیه بوده و زیرساخت آن نیز کاملاً موجود است، افزود: به نظر می‌رسد به غیر از حضور مدیری توانمند و جهادی در استان گیلان، دسترسی به این انتظار به دور از واقعیت باشد.