• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
4

وزیر ورزش: آماده واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم؛ همه کارها انجام شده است

  • کد خبر : 30348
  • 22 آبان 1400 - 2:07
وزیر ورزش: آماده واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم؛ همه کارها انجام شده است
حمید سجادی وزیر ورزش درمورد وضعیت واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: آماده واگذاری هستیم و مشکلی نداریم، اتفاقاً مصوبات این کار را نیز دریافت کردیم و از اینجا به بعد خدمت همکاران عزیزمان در وزارت امور اقتصاد و دارایی هستیم. منتظر هستیم تا سازمان خصوصی سازی به سمت واگذاری برود.

به گزارش گیلان شهر :وزیر ورزش درباره واگذاری سرخابی‌ها گفت: ما هیچ مشکلی نداریم و آماده هستیم و از نظرمان هیچ مشکلی وجود ندارد.

حمید سجادی وزیر ورزش درمورد وضعیت واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: آماده واگذاری هستیم و مشکلی نداریم، اتفاقاً مصوبات این کار را نیز دریافت کردیم و از اینجا به بعد خدمت همکاران عزیزمان در وزارت امور اقتصاد و دارایی هستیم. منتظر هستیم تا سازمان خصوصی سازی به سمت واگذاری برود. از نظر ما کارها انجام و مجوزها را گرفتیم و موافقت نهاد ریاست جمهوری، شخص آقای رئیس جمهور و معاونت حقوقی ایشان را دریافت کردیم و مطالعات نیز انجام شد و خدمت همکاران عزیز در وزارت اقتصاد و امور دارایی منعکس شد تا به سمت سازمان خصوصی‌سازی برود و کارها انجام شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: از نظر ما هیچ مانعی وجود ندارد و سازوکارهای نهایی آنجا انجام می‌شود. موافق واگذاری هستیم و مخالفتی نداریم و دعا می‌کنیم زودتر این شرایط انجام و به سمت خصوصی‌سازی پیش بروند. روال کار نیز مشخص شده است و اینکه چند درصد اول شروع می‌شود نیز مدون شده است تا به قول‌مان عمل کنیم. البته بیشتر زحمت را دولت قبل و آقای سلطانی‌فر کشیده بود و به پای خودمان نزنیم.

سجادی تصریح کرد: یکسری زحمات کشیده شده بود و مقدمات انجام شده بود و عزیزان ما زحمت کشیده بودند و به فرآیندی رسیده بوند و ما این فرآیند را ادامه دادیم. چوب جادو نداریم که یکدفعه بزنیم و باید در ورزش قدردان باشیم. قبل از ما زحمت زیادی کشیده شده بود و نشست‌های مختلفی با مجلس و قسمت‌های مختلف گذاشته بودند و ما به مراحل نهایی رسیدیم. در یک برنامه نیز گفته بودم که اگر بخواهیم دو، سه ماه می‌توانیم انجام بدهیم و زوتر از موعد انجام دادیم و منتظریم این کار در حوزه دیگری نهایی شود.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=30348

خبر های مرتبط

31فروردین
سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا
با حضور یک مربی شکست‌ناپذیر و یک گلادیاتور دوست‌داشتنی

سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا

17فروردین
بیانیه تند پرسپولیس بعد از گچ گرفتن دست بیرانوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics