• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
6

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری لاهیجان برکنار شد

  • کد خبر : 30317
  • 20 آبان 1400 - 22:11
رییس سازمان آتش نشانی شهرداری لاهیجان برکنار شد

گیلان شهر :در خبرها آمده که شهردار لاهیجان، رئیس سازمان آتش نشانی این شهر را بنا به دلایلی همچون نپوشیدن لباس فرم و عدم مدیریت صحیح عملیات امداد در حادثه غرق شدن یک جوان در استخر لاهیجان، از سمت خود برکنار کرده است! ?االبته شاید این موارد از نظر شهردار لاهیجان برای برکنار نمودن یک […]

گیلان شهر :در خبرها آمده که شهردار لاهیجان، رئیس سازمان آتش نشانی این شهر را بنا به دلایلی همچون نپوشیدن لباس فرم و عدم مدیریت صحیح عملیات امداد در حادثه غرق شدن یک جوان در استخر لاهیجان، از سمت خود برکنار کرده است!

?االبته شاید این موارد از نظر شهردار لاهیجان برای برکنار نمودن یک مدیر شهرداری کفایت کند اما ممکن است استمدادخواهی از آتش نشانان شهرداری رشت در عملیات پیدا کردن جسد فرد غرق شده در استخر لاهیجان، هم در این برکناری بی تاثیر نبوده باشد!

? بنا به آن چه در برخی رسانه های مرکز استان آمده بود، تیمی از غواصان آتش نشانی رشت برای مشارکت در این عملیات عازم لاهیجان شده و گویا پیکر فرد مغروق هم توسط همین تیم پیدا شده است!

❌ شاید همین مشارکت غواصان آتش نشانی رشت در عملیاتی محدود به اندازه استخر لاهیجان، چندان به مذاق شهردار و اعضای شورای شهر لاهیجان خوش نیامده باشد.

? بالاخره شهرداری لاهیجان مدت هاست که به لطف بهره مندی از شهرداران توانمند، رقابتی نامحسوس با شهرداری رشت در ارائه خدمات عمومی به راه انداخته و استمدادخواهی از غواصان آتش نشانی شهرداری رشت آن هم در عملیات جستجو در استخر لاهیجان که به عنوان نماد این شهر در اذهان عمومی برجسته است، فاصله بین این دو شهرداری را بیش از پیش آشکار سازد.

خزرآنلاین،

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=30317

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics