• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
5

آغاز صدور مجوز برای کنسرت‌ها/ شالویی: هنرمندان از همین حالا می‌توانند تقاضا بدهند!

  • کد خبر : 30232
  • 10 آبان 1400 - 15:35
آغاز صدور مجوز برای کنسرت‌ها/ شالویی: هنرمندان از همین حالا می‌توانند تقاضا بدهند!
محمود شالویی سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با پیگیری‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان ذی ربط، تصمیم بر بازگشایی کنسرت‌ها و ورود به شرایط عادی در جامعه گرفته شده است.

به گزارش گیلان شهر «محمود شالویی» سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگو ارشاد اسلامی درباره بازگشت کنسرت‌های موسیقی به خبرنگارموسیقی خبرگزاری فارس گفت: با پیگیری‌های خاصه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان ذی ربط، تصمیم بر بازگشایی کنسرت‌ها و ورود به شرایط عادی در جامعه گرفته شده اما با رعایت پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های وزارت بهداشت و ستاد کرونا.

شالویی در پاسخ به این سوال که از چه زمانی گروه‌ها و هنرمندان می‌توانند برای کنسرت اقدام کنند توضیح داد: از هم اکنون هنرمندان، گروه‌ها و تهیه‌کنندگان و کنسرت‌گذارها می‌توانند برای صدور و اخذ مجوز به دفتر موسیقی و مراجع ذی ربط مراجعه کنند تا پس از طی مراحل اداری مجوز برگزاری کنسرت را دریافت کنند.

سرپرست معاونت هنری افزود: برای ما اولویت حمایت از شرایط هنرمندان و بهبود حال و روحیه جامعه و مخاطبین و علاقمندان به هنر و موسیقی ایران زمین است و در این خصوص از هیچ تلاشی برای بهبود شرایط و تسهیل برگزاری کنسرت‌ها و اجراهای صحنه‌ای حضوری دریغ نکرده‌ایم. فقط تاکید ما بر رعایت پروتکل‌هایی است که از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا صادر شده است. دلیل اصلی هم همانطور که می‌دانید، چیزی نیست جز حراست و حفاظت از سلامت مردم و هنرمندانی که قرار است به کنسرت‌ها بروند و حال و روحیه‌شان عوض شود.

شالویی در مورد سوال خبرنگار مبنی بر تصمیم گیری و انتصاب مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیز گفت: فعلا که همچنان آقای محمد الهیاری فومنی همزمان ضمن تصدی جدید، به عنوان سرپرست دفتر موسیقی حضور و مسولیت دارند لیکن ما چندین گزینه را در دست بررسی داریم که خدا را شکر همه گزینه‌ها هم بسیار از شرایط خوب و جامعی برخوردار هستند و به زودی گزینه نهایی را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=30232

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics