• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9619
5
فرمانده انتظامی استان گیلان از افزایش ۱۳ درصدی انهدام شبکه‌های توزیع مواد مخدر در سطح استان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از افزایش ۱۳ درصدی انهدام شبکه‌های توزیع مواد مخدر در سطح استان خبر داد.

  • کد خبر : 30094
  • 17 مهر 1400 - 18:58
فرمانده انتظامی استان گیلان از افزایش ۱۳ درصدی انهدام شبکه‌های توزیع مواد مخدر در سطح استان خبر داد.
سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی با اشاره به برخی اقدامات ناجا در شرایط کرونا اظهار داشت

به گزارش خبرگزاری پایگاه گیلان شهر از رشت:سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی با اشاره به برخی اقدامات ناجا در شرایط کرونا اظهار داش: بازدید از ۱۰۱ هزار واحد صنفی در سطح استان، پلمب ۲ هزار واحد صنفی متخلف و کشف ۱۴۲ انواع تجهیزات پزشکی و بهداشتی احتکار شده از جمله اقدامات انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ۵۰۰ هزار خودروی متخلف در راستای اجرای طرح محدودیت تردد از ابتدای امسال تاکنون در گیلان اعمال قانون شدند تصریح کرد: امسال با کاهش ۲۵ درصدی تصادفات در در سطح استان نیز روبه‌رو بودیم.

وی از اجرای ۳۵۷ طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و افزایش ۱۳ درصدی انهدام شبکه‌های توزیع مواد مخدر در سطح استان خبر داد و بیان کرد: افزایش ۲۳ درصدی شناسایی و مقابله با جرایم سایبری و مصالحه بیش از ۵ هزار پرونده در کلانتری‌ها در طول امسال انجام شد.

استاندار گیلان نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نقش ناجا در تأمین امنیت، آرامش، توسعه، عزت و اقتدار ملت و نظام اسلامی نقشی مهم و تاثیرگذار است و این مهم صرفاً در حیطه تامین نظم و امنیت اجتماعی محدود نمی‌شود.

ارسلان زارع با اشاره به نقش‌آفرینی نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: جان بر کفان نیروی انتظامی در هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند آن همواره در تلاش هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: شعار هفته نیروی انتطامی “پلیس هوشمند و امنیت پایدار” است و این مهم با دانش، استفاده از ظرفیت حداکثری اقشار مختلف مردم و دانش روز برای تحقق اهداف متعالی به خوبی برنامه‌ریزی شده است و با جدیت استمرار دارد.

وی با بیان اینکه غیور مردان ناجا و مرزبانان فداکار علاوه بر تلاش در راستای تامین امنیت پایدار مرزهای کشور در توسعه همه جانبه کشورمان نیز نقش اثرگذاری دارند البته توسعه پلیس‌های تخصصی در مناسبت‌های مختلف و استمرار آن با قوت مورد انتظار است.

زارع با اشاره به نقش‌آفرینی نیروی انتظامی در اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد استانی کرونا خاطرنشان کرد: گزارشات اعلام شده نشان از پیشتازی استان گیلان در اجرای تصمیمات ستاد مقابله با کرونا توسط نیروی انتظامی است که مایه خرسندی است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان به اجرای طرح محدودیت هوشمند اشاره کرد و افزود: امروز نگاه مردم به نیروی انتظامی نگاهی مثبت و سازنده است و این رضایت مردم حاصل از اعتمادی است که به ایثارگران عرصه تامین امنیت دارند و این‌ موفقیت نیز ارزشمند است.

زارع با اشاره به اهمیت مقابله با قاچاق کالا و ارز و همچنین حفاظت از منابع طبیعی و جنگل‌های استان و موفقیت‌های نیروی انتظامی در این حوزه‌ گفت: بخش‌ها و عرصه‌های گوناگون زندگی مردم و رویدادهای اجتماعی ارتباط تنگاتنگی با فعالیت نیروی انتظامی دارد.تسنیم.

انتهای پیام/۶۱۲/ح

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=30094

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics