• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
6
نماینده مجلس

رشت از عقب ماندگی و بی‌اعتمادی رنج می‌برد

  • کد خبر : 30066
  • 14 مهر 1400 - 19:00
رشت از عقب ماندگی و بی‌اعتمادی رنج می‌برد
به گفته سید علی آقازاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی رشت از عقب ماندگی و بی‌اعتماد رنج می‌برد که بخشی از آن به واسطه عملکرد برخی از مدیران گذشته است.

به گزارش گیلان شهر: سید علی آقازاده ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر رشت در ساختمان جلسات شورا با تسلیت ایام سوگواری ماه صفر و آرزوی قبولی عزاداری‌ها در این ماه اظهار کرد: برای پاسخگویی به نیازهای اجتماعی، رابطه شورا و نمایندگان مجلس ضروری است.

وی با بیان اینکه تراکم جمعیتی شهر رشت بسیار بالاست، افزود: تراکم بالای جمعیتی در رشت یکی از نشانه‌های کلان شهری آن است و بخشی از مشکلاتی که شوراهای ادوار گذشته و همچنین شورای ششم با آن مواجه بوده و هستند مشکلات فرا دستی است و شورا و شهرداری رشت باید تلاش کند که در یک ماموریت بخشی مضاعف سربلند و پیروز از این عرصه بیرون بیاید.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مباحثی که در جلسه امروز شورا توسط اعضای شورا مطرح شد نشانه تعهد و تلاش آنان برای خدمت است، بیان کرد: رابطه نمایندگان مردم رشت در مجلس با اعضای شورا باید به عنوان یک رابطه خانوادگی در اذهان عمومی تعریف شود و چنین نشست‌هایی فقط برای تسریع در رفع مشکلات انجام می‌شود و هیچ چیز پنهانی در آن وجود ندارد.

آقازاده با اشاره به اینکه رشت از یک عقب ماندگی بی‌اعتماد ساز رنج می‌برد، تصریح کرد: حوزه‌هایی همچون شهرداری که به نحوی تمام مردم با آن مرتبط و ذینعع هستند، یقینا با مشکلات بیشتری مواجه هستند و یقینا بخشی از مشکلات که امروزه رشت با آن مواجه است به واسطه عملکرد برخی از مدیران گذشته بوده و از این رو باید با تلاش بیشتر بستر لازم به منظور ارائه خدمات بهتر در زمان حال و مدیریت آینده را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه رفع مشکل ساخت و ساز نسقی در رشت جزو مطالبات عمومی است، افزود: شورای فعلی رشت در مشکل ساخت وسازهای نسقی که سالهاست رشت با آن مواجه است نیز در حال پرداخت هزینه است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی به مشکل اعتبارات زباله سوز رشت اشاره کرد و گفت: در استان همجوار گیلان، زباله سوز را به بهره برداری رسانده‌اند اما متاسفانه این مشکل همچنان در شهر رشت مطرح است و رفع مشکل پسماند و رودخانه‌های رشت نیازمند همراهی تمامی دستگاه‌ها و نمایندگان مجلس است.

آقازاده با اشاره به اینکه ضعف برخی از عملکردها موجب بدبینی وبی اعتمادی مردم شده است، بیان کرد: اعتماد عمومی نسبت به عملکرد نمایندگان گذشته و فعلی کاهش پیدا کرده است و بی‌اعتمادی موجب سکون و رکود می‌شود.

وی با تاکید به اینکه باید به دنبال چرایی‌عدم تعامل دستگاه‌ها و بی‌اعتمادی شهروندان با حوزه مدیریت شهری باشیم، تصریح کرد: همه ما باید برای رفع مشکلات تعامل داشته باشیم و در دوران فعالیت شورای سوم رشت نیز با تعاملی که ما بین مدیریت عالی استان و اعضای شورا برقرار شده بود شاهد جذب اعتبارات ملی و اجرای چند پروژه بزرگ در رشت بودیم.فارس

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=30066

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics