• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 9629
3
رئیس شورای شهر رشت مطرح کرد؛

عدم استفاده از ظرفیت های قرارگاه خاتم در اجرای پروژه های رشت

  • کد خبر : 29897
  • 20 شهریور 1400 - 15:33
عدم استفاده از ظرفیت های قرارگاه خاتم در اجرای پروژه های رشت
رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه تاکنون اقدامی در راستای اجرای تفاهم نامه با قرارگاه خاتم انجام نشده است، گفت: ظرفیت های این قرارگاه به خوبی استفاده نشده است.

به گزارش گیلان شهر ، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر شنبه در دیدار با نمایندگان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به انعقاد توافق نامه همکاری ما بین شهرداری رشت و قرارگاه خاتم، اظهار کرد: با توجه به امضای این تفاهم نامه تاکنون اقدام مؤثری در راستای اجرای آن انجام نشده است.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های قرارگاه خاتم در اجرای پروژه‌های شهر رشت، گفت: رشت با جایگاه واقعی خود فاصله زیادی دارد و برای رسیدن به این جایگاه از همه ظرفیت‌های استفاده می‌کنیم.

رئیس شورای شهر رشت در ادامه با اشاره به تمایل این شورا برای افزایش همکاری‌ها با قرارگاه خاتم، افزود: به واسطه وجود برخی مشکلات رشت طی سال‌های اخیر همسان سایر شهرها توسعه نداشته و عقب ماندگی‌هایی در این شهر وجود دارد.

وی با بیان اینکه در امضای این تفاهم نامه‌ها تنها منافع رشتوندان مهم و حائز اهمیت است، اضافه کرد: تالاب عینک رشت، رودخانه‌های گوهررود و زرجوب، تقاطع‌های غیر همسطح از جمله مهم‌ترین طرح‌ها و پروژه‌هایی این شهر است که آماده بهره گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم در این زمینه هستیم.

کارگرنیا با تأکید بر اینکه اعضای شورای ششم به دنبال کارهای تبلیغاتی نیستند، اضافه کرد: اولویت شورای شهر رشت فقط اجرای پروژه‌ها و توسعه این شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه‌ها و واگذاری آن به قرارگاه خاتم تنها منافع و نیاز روز شهر و شهروندان متوجه قرار می‌گیرد، ادامه داد: شورای شهر به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قرارگاه خاتم است.

کد خبر ۵۳۰۲۰۵۰
لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=29897

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics