• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 9627
4
با اعلام هیات نظارت بر انتخابات کشور؛

نتایج انتخابات شورای شهرهای لاهیجان، ماکلوان و پیربازار تغییر کرد

  • کد خبر : 29593
  • 23 مرداد 1400 - 17:08
نتایج انتخابات شورای شهرهای لاهیجان، ماکلوان و پیربازار تغییر کرد

به گزارش گیلان شهر :هیات نظارت بر انتخابات کشور، پس از بررسی انتخابات شورای شهرهای لاهیجان، ماکلوان و پیربازار، نتایج نهایی را با چند تغییر اعلام کرد. در لاهیجان امیرحسین علیزاده پس از شمارش مجدد آرا توانست به شورای شهر راه پیدا کند و آرمان پوریاسری، یکی از منتخبین شورا به دلیل اصرار هیات نظارت […]

به گزارش گیلان شهر :هیات نظارت بر انتخابات کشور، پس از بررسی انتخابات شورای شهرهای لاهیجان، ماکلوان و پیربازار، نتایج نهایی را با چند تغییر اعلام کرد.

در لاهیجان امیرحسین علیزاده پس از شمارش مجدد آرا توانست به شورای شهر راه پیدا کند و آرمان پوریاسری، یکی از منتخبین شورا به دلیل اصرار هیات نظارت بر رد صلاحیت وی،  از لیست منتخبین ششمین دوره شورای شهر لاهیجان حذف و به این ترتیب، ابراهیم خوشحال به عنوان علی البدل اول جایگزین وی در شورای شهر لاهیجان شد.

در ماکلوان ۲ تن از اعضای شورا به دلیل رد صلاحیتشان از لیست نهایی کنار رفتند و مهدی حق جوی و جعفر صولتی جایگزین آنان شدند.

در پیربازار نیز نفرات دوم تا پنجم حذف و نفرات ششم تا نهم با اسامی حعفر قربان زاده، کمیل حسینی، حسن دوستی و مهرشاد پورنوروز جایگزین شدند.

شورای شهرهای لاهیجان، ماکلوان و پیربازار از روز آینده ۲۴ مرداد پس از برگزاری مراسم تحلیف به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=29593

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics