• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
4

بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی دولت بعد از تعطیلات دهه اول محرم

  • کد خبر : 29590
  • 23 مرداد 1400 - 0:33
بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی دولت بعد از تعطیلات دهه اول محرم

به گزارش  گیلان شهر ، جبار کوچکی نژاد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرایط کرونا در کشور بسیار وخیم و دردناک است، اظهار کرد: متأسفانه ویروس دلتا در کشور در حال جولان بوده و هر روز تعداد قابل توجه‌ای از هموطنان در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست می‌دهند. […]

به گزارش  گیلان شهر ، جبار کوچکی نژاد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرایط کرونا در کشور بسیار وخیم و دردناک است، اظهار کرد: متأسفانه ویروس دلتا در کشور در حال جولان بوده و هر روز تعداد قابل توجه‌ای از هموطنان در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست می‌دهند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به تسریع در فرآیند واکسیناسیون در کشور گفت: یکی از راه‌های کنترل کرونا اعمال واکسیناسیون است، به این منظور ستاد کرونا در این مورد اختیارات تام داشته و مجلس شورای اسلامی نیز از هیچ کمکی در این خصوص دریغ نمی‌کند.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس یکی از راه‌های تسریع در اعمال واکسیناسیون را واردات واکسن دانست و بیام کرد: مجلس آمادگی کامل را دارد با به روش جابجایی ردیف‌های بودجه و یا با اجازه مقام معظم رهبری با برداشت از صندوق توسعه ملی واردات واکسن  صورت پذیرد.

کوچکی نژاد با اشاره به ارائه لیست وزرای پیشنهادی توسط رئیس‌جمهور به مجلس شورای اسلامی، افزود: کشور در شرایط بسیار سختی به سر برده و حتی یک روز تعلل در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی هم به ضرر کشور است به این منظور در روز شنبه نامه دولت در مجلس اعلام وصول‌شده و نمایندگان در مدت‌زمان یک هفته فرصت دارند که وزرا را به کمیسیون‌های تخصصی دعوت کرده تا به سؤالات نمایندگان پاسخ دهند.

به گفته عضو مجمع نمایندگان در مجلس شورای اسلامی پس از تعطیلات تاسوعا و عاشورا کلیات هیئت‌وزیران را بررسی کرده و سپس به بررسی فردی وزرا به‌صورت دو الی سه شیفته پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=29590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics