• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 9627
3

ارشا اقدسی بدلکار مشهور سینما و تلویزیون درگذشت

  • کد خبر : 29546
  • 12 مرداد 1400 - 0:32
ارشا اقدسی بدلکار مشهور سینما و تلویزیون درگذشت
سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود در اینستاگرام از درگذشت ارشا اقدسی بدلکار مشهور سینما و تلویزیون خبر داد.

به گزارش گیلان شهر : ارشا اقدسی، بدلکار و بازیگر سینما و تلویزیون دار فانی را وداع گفت، سیاوش خیرابی بازیگر جوان سینما و دوست صمیمی ارشا اقدسی در استوری اینستاگرام خود خبر فوت ارشا اقدسی را منتشر کرد و تسلیت گفت.

علت فوت حرفه ای ترین بدلکار ایرانی،حادثه ای بود که برای او در بیروت رخ داد. ارشا اقدسی چند روز در کما با مرگ دست و پنجه نرم کرد و سر انجام تسلیم مرگ شد.

بدلکار و بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی دچار حادثه‌ای جدی شده است، قرار بود تحت عمل جراحی قرار بگیرد ولی از آنجاکه علایم حیاتی او بشدت پایین آمده، فعلا پزشکان دست نگه داشته‌اند تا وضعیت او به ثبات برسد.

اقدسی روز چهارشنبه ششم مرداد ماه در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی در بیروت و به هنگام ضبط صحنه‌ای مربوط به چپ کردن ماشین، دچار حادثه‌ای سنگین شد  که به دنبال آن، او را به بیمارستانی در بیروت منتقل کردند.

به گفته یکی از دوستان و اعضای تیم بدلکاری‌اش، او در چند روز اخیر به صلاحدید پزشک درمانگرش، به کمک دارو به خواب مصنوعی برده شد.

نزدیکان ارشا اقدسی گفته‌اند که پزشکان شانس زنده ماندن او را تنها یک درصد می‌دانند و آنان از مردم می‌خواهند که با همین یک درصد امید، دعا کنند که او به زندگی بازگردد.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=29546

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics