• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
2

عزم دستگاه قضا برای احیا و بهسازی آب بندان‌ها

  • کد خبر : 28927
  • 02 اردیبهشت 1400 - 20:14
عزم دستگاه قضا برای احیا و بهسازی آب بندان‌ها
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان: دستگاه قضا به هیچ عنوان اجازه تغییر کاربری آب بندان‌ها را نخواهد داد.

به گزارش گیلان شهر :حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری به همراه سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز گیلان و احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان امروز از آب بندان‌های بخش لشت نشاء بازدید کرد.

عزم دستگاه قضا برای احیا و بهسازی آب بندان‌ها

 

 

 

 

 

 

احمد آقایی در این بازدید، آب بندان‌ها را مهمترین منبع ذخیره آب برای کشاورزان دانست و گفت: آب بندان‌های متعددی در بخش لشت نشاء وجود دارد که در بررسی‌های به عمل آمده اشخاصی قصد واگذاری و فروش آنها را دارند.

وی با تاکید بر اینکه آب بندان‌ها در گیلان به تامین آب کشاورزی اختصاص دارند افزود: دستگاه قضا به هیچ عنوان اجازه تغییر کاربری آب بندان‌ها را نخواهد داد.

وی از عزم دستگاه قضا و مدیران دستگاه‌های مسئول برای احیا و بهسازی آب بندان‌ها خبر داد و گفت: ماهیت آب بندان از گذشته، ذخیره آب برای کشاورزان منطقه بوده و استفاده از آن تحت هر عنوان دیگر مانند پرورش آبزیان یا محل گردشگری ممنوع است.

آقایی با اشاره به مساحت ۱۰۵و۲۴ هکتاری دو آب بندان در روستا‌های لیچاه و کردخیل لشت نشاء اظهار امیدواری کرد: با مدیریت دستگاه قضا و تدبیر متولیان امر این آب بندان‌ها احیا شده تا در راستای منافع کشاورزان از این ذخایر آبی بهره برداری شود.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=28927

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics