• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 9607
0

سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس: قوانین برای حفظ جان جنگل‌بانان و محیط‌بانان باید اصلاح شود

  • کد خبر : 28894
  • 29 فروردین 1400 - 19:36
سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس: قوانین برای حفظ جان جنگل‌بانان و محیط‌بانان باید اصلاح شود
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: قوانین باید در جهت حفظ جان جنگل‌بانان و محیط‌بانان تدوین شود تا متخلفان به اشد مجازات محکوم شوند.

به گزارش گیلان شهر :سیدکاظم دلخوش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، در مورد ریل‌گذاری مجلس در جهت حمایت از حقوق جنگل‌بانان و محیط‌بانان اظهار داشت: بنده در دوره هشتم مجلس در مورد مباحث مربوط به محیط زیست و حقوق جنگل‌بانان و محیط‌بانان طرحی را ارائه کردم که مجلس نیز به این موضوع توجه داشته و حقوق محیط‌بانان و جنگلبانان افزایش پیدا کرد.

 عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس پیگیر حقوق جنگل‌بانان و محیط‌بانان است تصریح کرد: تا به امروز در مجلس برای تدوین قانون در موضوعات منابع طبیعی، محیط زیست، حقوق جنگل‌بانان و محیط بانان کوتاهی صورت نگرفته است.

وی با تأکید بر اینکه قطعاً باید برای حفظ جان جنگل‌بانان و محیط بانان قانونی نگارش شود تا افراد متخلف که جان این افراد زحمتکش را به خطر می‌اندازند به اشد مجازات محکوم شوند عنوان داشت: در حال حاضر قوه قضاییه عوامل شهادت دو محیط بان زنجانی را دستگیر کرده و به اشد مجازات می‌رساند.

 سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره حوادث نیروگاه نطنز با بیان اینکه قطعاً همه می‌دانند که اسراییل دشمن ایران است اظهار داشت: متأسفانه دنیا خودش را به خواب زده و این نخستین بار نیست که شاهد این اتفاقات هستیم.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس خاطرنشان کرد: ترور شهید فخری‌زاده، ترور شهید احمدی روشن که از دانشمندان هسته‌ای ایران بودند و اخیراً نیز آسیب زدن به کشتی ایرانی نشان از ترس وحشت دشمن نسبت به ایران دارد.

 سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مجلس با دعوت از وزارتخانه‌های مربوطه و دستگاه‌های امنیتی توضیحات لازم در این مورد خواسته شده و ایران به موقع پاسخ این جنایات را خواهد داد.

انتهای پیام/۶۱۴/ ع

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=28894

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics