• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9615
6
فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

تمهیدات پلیس گیلان برای روز ۱۳ فروردین

  • کد خبر : 28747
  • 12 فروردین 1400 - 22:14
تمهیدات پلیس گیلان برای روز ۱۳ فروردین

به گزارش گیلان شهر :سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به روند افزایش ابتلا به ویروس منحوس کرونا، از شهروندان انتظار داریم تا در روز ۱۳ فروردین برای کاهش و قطع زنجیره انتقال این ویروس با ماندن در خانه و پرهیز از تجمع و دورهمی‌ها، یاریگر […]

به گزارش گیلان شهر :سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به روند افزایش ابتلا به ویروس منحوس کرونا، از شهروندان انتظار داریم تا در روز ۱۳ فروردین برای کاهش و قطع زنجیره انتقال این ویروس با ماندن در خانه و پرهیز از تجمع و دورهمی‌ها، یاریگر کادر درمان و پلیس باشند.

وی با بیان اینکه تجمع و حضور مردم در مناطق گردشگری باعث به هدر رفتن زحمت کادر درمان و نیروی انتظامی در راستای مبارزه با ویروس کرونا می‌شود، افزود: شهروندان می‌توانند با حضور در منازل خود و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس نقش بسزایی ایفا کنند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از تمهیدات و آمادگی کامل پلیس در پایان تعطیلات نوروزی خبرداد و افزود: پلیس گیلان با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های ستادی و اجرایی و تقویت گشت‌های انتظامی روند بازگشت مسافران به شهرهای خود را مدیریت خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی از عزم جدی نیروی انتظامی برای برخورد با افراد و خودروهای هنجارشکن که با انجام رفتار خلاف شئون اسلامی یا آلودگی اقدام به ایجاد مزاحمت شهروندان می‌کنند خبر داد و گفت: پلیس با آن دسته از افراد که باعث سلب آسایش شهروندان می‌شوند قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

سردار ملکی هرگونه دورهمی و تجمع مردم در فضای سبز در روز طبیعت در شهرهای قرمز و نارنجی را ممنوع دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در امر محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

وی با اشاره به همزمانی بازگشت مسافران نوروزی با ازدحام روز طبیعت گفت: به مسافران توصیه می‌کنیم زمان بازگشت خود را مدیریت کنند و همچنین در مسیر بازگشت، ممنوعیت‌های لحاظ شده را رعایت و از توقف در حاشیه معابر و حریم‌های فاقد ایمنی مسیرها خودداری کنند.

سردار ملکی از ورود بیش از یک میلیون خودرو به گیلان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد و تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی در روز ۱۳ فروردین با حضور ۱۱۰ تیم محسوس و نامحسوس خودرویی و موتوری در سطح استان، اقدام به کنترل تردد و روانسازی ترافیک معابر خواهد کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه رانندگان باید در مسیرهای پر ترافیک صبر و حوصله داشته باشند، به رانندگان توصیه کرد از سرعت غیرمجاز و حرکت بین خطوط خودداری کنند.ایسنا

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=28747

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics