• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
4

کنایه‌های تند میرسلیم به قالیباف

  • کد خبر : 28620
  • 06 فروردین 1400 - 3:23
کنایه‌های تند میرسلیم به قالیباف
عضو حزب موتلفه در اظهاراتی درباره محمدباقر قالیباف گفت: اغلب او را مدیری با جرأت از نظر اجرائی می شناسند، لکن در دوران مدیریت او در شهرداری تهران مفاسدی که قبلا آغاز شده بود نه تنها متوقف نشد که تشدید شد.

به گزارش گیلان شهر :مصطفی میرسلیم در صحبت‌هایی درباره قالیباف ضمن اشاره به تشدید مفاسد در شهرداری که منتهی شد به محکومیت نزدیکترین همکار و جانشین او یعنی عیسی شریفی، گفت: چه بگوئیم آقای قالیباف از جرائم تخلفات عیسی شریفی خبر داشته و چه بگوئیم خبر نداشته و به او خیانت شده، نقطه قوت مدیریتی محسوب نمی شود.

سید مصطفی میرسلیم، عضو حزب موتلفه و نماینده مردم تهران گفت و گوبا خبرآنلاین، درباره موقعیت محمدباقر قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای قالیباف از مدیران با سابقه اجرائی است و از فرماندهان نیروی هوایی سپاه بوده قبل از آن که فرماندهی نیروی انتظامی را برعهده گیرد و پس از آن نیز دوازده سال شهردار مطلق تهران بوده است.

او افزود: اغلب او را مدیری با جرأت از نظر اجرائی می شناسند لکن در دوران مدیریت او در شهرداری تهران مفاسدی که قبلا آغاز شده بود نه تنها متوقف نشد که تشدید شد تا آنجا که منتهی شد به محکومیت نزدیکترین همکار و جانشین او یعنی عیسی شریفی؛ چه بگوئیم آقای قالیباف از جرائم تخلفات عیسی شریفی خبر داشته و چه بگوئیم خبر نداشته و به او خیانت شده، نقطه قوت مدیریتی محسوب نمی شود.

این کاندیدای پیشین ریاست جمهوری ادامه داد: البته همکاران متعدد دیگری نیز ایشان در شهرداری داشته که پرونده شان مفتوح است و سوء استفاده های متعددی از کمیسیون ماده ۵ و کمیسیون ماده ۱۰۰ انجام گرفته که از موارد واضح تجاوز به حقوق عمومی است غیر از چاپ اوراق تراکم هولوگرام دار و عادی که به نوعی فساد اقتصادی را به کل کشور سرایت داده است.

او در پایان تاکید کرد: بنابراین خوشنامی ایشان به عنوان مدیر جهادی در انظار عمومی تحت شعاع آثار منفی آن انحرافهای اقتصادی در شهرداری قرار می گیرد، انحراف ها و تخلفات و جرائمی که پس از دوران ایشان هنوز کاملا متوقف نشده است و ادامه دارد.

 

منبع: فرارو

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=28620

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics