• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
2
تیم های منتخب ناوگان حمل و نقل

مسابقات فوتسال جام دهه فجر گرامیداشت میلاد حضرت علی (ع)،

  • کد خبر : 28204
  • 14 اسفند 1399 - 1:58
مسابقات فوتسال جام دهه فجر گرامیداشت میلاد حضرت علی (ع)،

به گزارش گیلان شهر :مسابقات فوتسال جام دهه فجر گرامیداشت میلاد حضرت علی (ع)، از سوی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با حضور تیم های منتخب ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری ( تاکسیرانان، اتوبوسرانان و مینی بوسرانان) و تیم منتخب پرسنل سازمان، در سالن ورزشی شهید سردار سلیمانی، […]

به گزارش گیلان شهر :مسابقات فوتسال جام دهه فجر گرامیداشت میلاد حضرت علی (ع)، از سوی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با حضور تیم های منتخب ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری ( تاکسیرانان، اتوبوسرانان و مینی بوسرانان) و تیم منتخب پرسنل سازمان، در سالن ورزشی شهید سردار سلیمانی، از ۲۲ بهمن تا ۷ اسفند ماه سالجاری روز میلاد حضرت علی (ع) برگزار گردید .

در این مسابقات که با حضور ۹ تیم منتخب برگزار گردید تیم منتخب تاکسیرانان به مقام نخست و سوم و تیم منتخب پرسنل سازمان مقام دوم دست یافتند.

مراسم اختتامیه این مسابقات نیز با حضور محسن عاقل منش، رضا رسولی، محمد حسن علیپور از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و سرهنگ داعی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری و کارگری رشت و ریاست، معاونین و مدیران سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت، با اهدا جوایز، مدال و کاپ قهرمانی ورزشی برگزار شد.

در این مراسم محمد محبتی ریاست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با آرزوی توفیق و سربلندی برای همه حاضرین و ورزشکاران، با ذکر صلواتی یاد و خاطره عزیز از دست رفته سعید زمان نژاد، قهرمان ورزشی شهرداری رشت را گرامی داشت و برای خانواده اش از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق نمود .

محبتی در ادامه گفت: هدف از برقراری چنین مسابقاتی ایجاد وحدت، وفاق و همدلی بیشتر میان خانواده بزرگ حمل و نقل شهری است که تمامی تلاش خود را بکار خواهیم بست که همراه و همگام با رانندگان عزیز ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری رشت، خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه نماییم.

همچنین محمد حسن عاقل منش نیز ضمن آرزوی موفقیت برای همه ورزشکاران و تیم های حاضر در مسابقات از برگزاری چنین مسابقاتی استقبال نمود و افزود: از آنجاییکه ورزش ضامن سلامتی روح و جسم هر فرد است و لازمه هر امری تکیه بر صحت و سلامتی افراد است، امیدوارم که برگزاری چنین مسابقاتی تداوم یابد.

سرهنگ داعی نیز از برپایی مسابقات ورزشی در مجموعه ادارات و ارگان های مختلف ابراز خرسندی نمود و اظهار داشت: امیدوارم روند چنین برنامه هایی در بین همه ادارات و ارگان های مختلف ادامه یابد تا ضامن نشاط و سلامتی جامعه گردد.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=28204

برچسب ها

خبر های مرتبط

31فروردین
سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا
با حضور یک مربی شکست‌ناپذیر و یک گلادیاتور دوست‌داشتنی

سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا

17فروردین
بیانیه تند پرسپولیس بعد از گچ گرفتن دست بیرانوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics