• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
3
با نظرنهایی هیئت مدیره

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال می‌شود

  • کد خبر : 28190
  • 13 اسفند 1399 - 11:46
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال می‌شود
کاپیتان و سرمربی سابق استقلال تا ساعتی دیگر بعنوان سرمربی جدید این تیم معرفی می‌شود .
به گزارش گیلان شهر : پس از استعفا محمود فکری و پایان همکاری استقلال با کادرفنی سابق، گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب سرمربی جدید مطرح شد و چند گزینه هم به میان آمد اما از همان ابتدا هم با توجه به شرایط فرهاد مجیدی و در اختیار نداشتن تیمی، شانس مجیدی نسبت به دیگر گزینه‌ها از جمله امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام بیشتر بود؛ در فاصله سه روز تا دیدار با فولاد، هنوز تصمیم نهایی برای انتخاب کادرفنی جدید انجام نشده است.

اما شب گذشته اجماع مدیران استقلال برای انتخاب فرهاد مجیدی انجام شد و بنابرشنیده ها با آرایی بیشتر نسبت به رقبایی مثل الهامی و منصوریان  در هیئت مدیره اورد. با وجود حضور ساکت الهامی در باشگاه استقلال که هنوز علت آن مشخص نیست، به نظر می‌رسد در انتخاب مدیران استقلال تغییری وجود نیاید و فرهاد مجیدی نیز در ادامه لیگ بیستم، برای سومین‌بار تجربه سرمربیگری استقلال را به دست آورد؛ آن‌هم در شرایطی که آبی‌ها ۶ امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و مجیدی ماموریت ویژه‌ای خواهد داشت تا بتواند تیم کم‌تغییر فصل گذشته را دوباره بسازد و پیش برود.

با توجه به حضور سه تن از اعضای هیات‌مدیره و همچنین مدیرعامل استقلال در محل ساختمان باشگاه استقلال، به نظر می‌رسد مجیدی به باشگاه بیاید و بعید نیست که تمرین امروز آبی‌ها با حضور و معارفه سرمربی جدید انجام شود.

 

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=28190

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics