• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
4

۳۴۶ نفر در پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز گیلان دستگیر شدند

  • کد خبر : 28165
  • 11 اسفند 1399 - 23:02
۳۴۶ نفر در پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز گیلان دستگیر شدند

به گزارش گیلان شهر :فرمانده انتظامی گیلان از پاکسازی مناطق آلوده پنج شهرستان استان خبر داد و گفت : طی این طرح ۳۴۶ نفر اعم از سارق، معتاد متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند. سردار عزیز الله ملکی روز دوشنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه کشفیات طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز پنج شهرستان استان […]

به گزارش گیلان شهر :فرمانده انتظامی گیلان از پاکسازی مناطق آلوده پنج شهرستان استان خبر داد و گفت : طی این طرح ۳۴۶ نفر اعم از سارق، معتاد متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار عزیز الله ملکی روز دوشنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه کشفیات طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز پنج شهرستان استان در جمع خبرنگاران گفت : یکی از اولویت های پلیس پاکسازی مناطق آلوده در حوزه سارقان و خرده فروشان مواد مخدر است که در همین راستا روز گذشته مناطق آلوده پنج شهر استان پاکسازی شد.

۳۴۶ نفر در پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز گیلان دستگیر شدند

 وی با بیان اینکه تلاش می شود مطالبات مردم را پاسخ داده و رضایت حداکثری شهروندان را فراهم نماییم، افزود : در عملیات پاکسازی این مناطق آلوده  طی روز گذشته ۹۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۱۱۶ نفر نیز در این رابطه اعم از خرده فروش،  معتاد و اوباش دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: همچنین تعداد زیادی سلاح گرم و سرد در این مناطق کشف و ۷۵ سارق نیز دستگیر گردیدند.

سردار ملکی خاطر نشان کرد: این طرح ها به طور مستمر ادامه یافته و پاکسازی مناطق مختلف در شهرستان های استان  ادامه  می یابد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه گیلان در طرح برخورد با اراذل و اوباش از استان های نمونه کشور است، خاطر نشان کرد: بسیاری از مجرمان سطوح ۱ و ۲ قبل از اینکه بتوانند شرارتی را انجام دهند، دستگیر شده اند.

 وی به دستگیری سارقان طلا فروشی چندی قبل در رشت اشاره و بیان کرد: سارقان ظرف ۷۲ ساعت شناسایی شدند و امید است با پشتوانه مردمی سال خوبی را پیش رو داشته باشیم و تاکید و اهتمام ما بر پیگشیری است.

سردار ملکی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی از امن ترین کشورهای جهان است، عنوان کرد: گیلان در بحث پیشگیری و کشف سرقت رتبه دوم کشور را دارد و طی امسال با تلاش های انجام شده شاهد کاهش ۶۷ درصدی جراِیم خشن و تجاوز به عنف بوده ایم.

 فرماندهی انتظامی گیلان همچنین با اشاره قرارگیری در آستانه سال جدید ادامه داد :  اقدامات ما در جلوگیری از ترددها در راستای تصمیمات ستاد مقابله و مدیریت بیماری کروناست.

 وی با بیان اینکه پلیس در حوزه جرائم راهنمایی و رانندگی با اقتدار عمل می کند، افزود : رانندگان متخلف در دو بخش ورود به استان و در حوزه ترددهای شبانه اعمال قانون شده اند و می شوند.

سردار ملکی با تاکید بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی با توجه به ورود کرونای انگلیسی گفت: مردم برای سلامتی خود و خانواده شان  از ترددهای بی مورد به شدت پرهیز کنند.

در حاشیه این مصاحبه کشفیات پلیس در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به نمایش در آمد

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=28165

برچسب ها

خبر های مرتبط

28اسفند
ورود ۲۲۰ هزار خودرو به گیلان/ آزادراه قزوین – رشت؛ پرترددترین محور ورودی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد:

ورود ۲۲۰ هزار خودرو به گیلان/ آزادراه قزوین – رشت؛ پرترددترین محور ورودی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics