• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
4
رئیسی خبر داد:

اختصاص ۱۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی قوه قضاییه به گیلان

  • کد خبر : 27749
  • 17 بهمن 1399 - 19:03
اختصاص ۱۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی قوه قضاییه به گیلان
رئیس قوه قضائیه از اختصاص مبلغ ۱۴۰۰ میلیارد ریالی به گیلان خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی قوه قضاییه و به مرور زمان به استان تخصیص می‌یابد.

به گزارش گیلان شهر :آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی امشب در آخرین برنامه ی کروزه سفر خود به گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه از نزدیک مشکلات و دغدغه‌های استان شناسایی و احصا شد، اظهار کرد: پیش از سفر بنده به گیلان، حدود ۳۰ نفر از همکاران قضایی به این استان سفر و مشکلات استان را احصا کردند.

وی با اشاره به بازدید از کارخانه‌های پوشش و الکتریک یادآور شد: در جلسه شورای اداری و جلسه احیای حقوق عامه دغدغه‌های مسئولان به صورت شفاهی بیان و نقطه نظرات بیان شد.

رئیسی با اشاره به جلسه شورای قضایی استان و جلسه با کارکنان دستگاه قضایی استان گفت: دستور جذب برای رفع معضل کمبود نیروی انسانی در استان صادر شد.

رئیس  قوه قضائیه از اختصاص مبلغ ۱۴۰۰ میلیارد ریال به گیلان خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی قوه قضائیه و به مرور زمان تخصیص می یابد.

وی با اشاره به وضعیت تاسف بار کارخانه پوشش خاطرنشان کرد:از این کارخانه فقط یک اسم باقی مانده و بسیاری از ماشین آلات از بین رفته و کارگران زیادی بیکار شده‌اند؛ بنابراین روند رسیدگی به این کارخانه تسریع یابد.

رئیسی مشکلات زیست محیطی، وضعیت پسماند، تالاب انزلی و تعرض به منابع طبیعی و… را از دیگر موضوعات مورد بررسی در سفر به گیلان برشمرد و افزود: با افرادی که ثروت ملی استان گیلان را به آتش کشیدند باید برخورد شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=27749

برچسب ها

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics